Dagens klokke

Gratulerer, Anders!
Dette er stort, og ingenting overgår tiden du er inne i akkurat nå.
Om du ikke allerede har gjort det; kom deg avgårde i butikken og handle en Rolex med garantidato fra November 2011. Fint å ha liggende til hun blir 18.
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Gratulerer så mye!
 
Gratulerer Anders!

Ser du har fått en av ytterst få nyfødte som faktisk er søt! ;)

Tenker du ser fram til å nye tiden framover nå, håper det går etter planen! :)




Ps.

Ante ikke at de kom sammen med en stor eske popcorn. ;)
 
Tissot i dag også, fordi mine lokale klokkeknøler greide å ødelegge lenka på Seikoen min mens de limte bezelinserten. Nærmest imponerende.
5c28fe7a-4778-1a51.jpg


Og gratulerer så mye, Anders! Som rousp sier, du har vært heldig å få en av de som ser bra ut fra byrjan!
 
Gratulerer så mye, Anders! Regner med vi får se dette vidunderet på NURK en dag:D
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

Timet hele greia med Daytonaen, og har ikke hatt et ledig øyeblikk til å skifte. Enkelte røster på sonen har vel kalt det et dameur, og det passer jo fint siden det aldri skal selges og engang skal sitte på denne lille frøkna ;)

Du verden som livet kan snus opp ned. Fantastisk! :D

Klokkebilder747.jpg

Gratulerer! Men hvorfor har du lagt henne i en kasse med popcorn...?? ;)

Nyt tiden! Synes det var i går at jeg var i samme båt, mens i realiteten er det snart lærekjøring på gang.

Dagens:
TBE_0757.jpg
 
Når man taler om årets øyeblikk ... :D

Denne vesle pia kom til verden på torsdag, og farshjertet svulmer av stolthet! Hun kommer til å arve en haug med klokker en dag, så ta henne vel imot :D

En fantastisk "unboxing"! Gratulerer! En flott tid venter! :D

Ser det flere som lurer på hvorfor hun er lagt i "popcorn"? ;)