Audemars Piguet-tråden

Fantastiske nyheter! Igjen ønskes et nytt samarbeid hjertelig velkommen! Frykten for et AP x Swatch-samarbeid handler nok først og fremst om snobbisme. AP er et industrielt masseprodukt, ikke et unikt kunstverk, og dette samarbeidet truer kun egoet til de som har fått det for seg at de er mer spesielle enn andre.

Godt design bør være tilgjengelig, ikke gjemmes bak kunstig eksklusivitet. Hvis klokka føles mindre verdt fordi andre kan gå med en Swatch-versjon, ble den kjøpt for å brife fremfor gleden over håndverket.

Se på Porsche Cayenne - «entusiastene» fikk panikk, men dette gjorde dem mer relevante enn noen gang.

1778357959003.jpeg

• Liker
Reaksjoner: lobergen
Som gammel swatch-fanboy. Så var jo pop noe av det feteste og lekreste. Klem på klokka på skjorta var det mest keege.
Tilbehøret er allerede tilgjengelig for den ordinære pop’n.
IMG_4050.jpeg

• Liker
Reaksjoner: lobergen
kjøpte min første og siste swatchklokke 1986 i dubai. tror det var svarthvitt sjakkrutereim og råsa skive - helt konge. undre meg på hvor den tok vegen - sammen med 120 smurfer fra 70tallet og et tonn ulike nintendo game&watch. men min vectrex har jeg framleis! :mrgreen:

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
kjøpte min første og siste swatchklokke 1986 i dubai. tror det var svarthvitt sjakkrutereim og råsa skive - helt konge. undre meg på hvor den tok vegen - sammen med 120 smurfer fra 70tallet og et tonn ulike nintendo game&watch. men min vectrex har jeg framleis! :mrgreen:

Konge!
Her er noen fra familiens samling i tilfeldig rekkefølge.
1778365830348.jpeg

1778365844227.jpeg

1778365862473.jpeg

• Liker
  • Elsker
Reaksjoner: holmby og Chronodiver