Enkelt verk hvertfall.Hvorfor 11 hull i det store tannhjulet? En eller annen komplikasjon, eller bare dekorativt?
EDIT: Dette er vel fjærhuset, så det blir vel bare en synlig indikasjon på at man trekker det opp.
Vis vedlegg 427957
Enkelt verk hvertfall.Hvorfor 11 hull i det store tannhjulet? En eller annen komplikasjon, eller bare dekorativt?
EDIT: Dette er vel fjærhuset, så det blir vel bare en synlig indikasjon på at man trekker det opp.
Vis vedlegg 427957
Halskjede?"...reimagine a complete new way to wear time…" (sic) = et anheng av noe slag og ikke armbåndsur som enkelte spekulasjoner viser/ønsker er sant.
Sistem 51 med manuelt opptrekk ser det ut til.Enkelt verk hvertfall.
Kanskje. Navnet henspeiler trolig at man kjøper et anheng av en eller annen type og selve klokka som festes der separat. Derav litt mix ‘n’ match. Derav navnet «pop», fordi man «popper» klokka man velger inn i en festemekanisme som er festet til anhenget. Hakk’e peiling.Halskjede?
kjøpte min første og siste swatchklokke 1986 i dubai. tror det var svarthvitt sjakkrutereim og råsa skive - helt konge. undre meg på hvor den tok vegen - sammen med 120 smurfer fra 70tallet og et tonn ulike nintendo game&watch. men min vectrex har jeg framleis!
![]()
Vectrex - Wikipedia
en.wikipedia.org
…men det var likevel over minstepris. er salgssummen med såkalt salær, kommer mva i tillegg hvis klokken skal eksporteres?