Dagens klokke

Her er resultatet av dagens handlerunde. Eg skal spille uansett vær. Og snart kommer nye Call of Duty og ser eg.
Moro:D

TissotSeastar-5.jpg

Fantastisk combo det der! 3 av årets beste spill med fin Tissot på toppen! :)
 
En hilsen fra spidersub

Ønsker Hopalongs herlige urvalg for dagen velkommen ;)
spider0.jpg


Selv har min egen flere "ansikt"...
spider1.jpg

spider2nq.jpg

spider3p.jpg
 
Uff, jeg vill å spille golf! Du må legge om spillestilen der som de lokale gjør, bare lave baller! Så blåser den ikke bort:p

Men er ikke den klokken der litt for stor å ha på armen når du spiller golf? Jeg må henge klokken min på baggen når jeg spiller! =)

Jeg lot driver'n ligge igjen i bilen, så det var ikke noe problem. Banen var helt LATTERLIG vanskelig og vi rakk ikke mer enn 14 hull før det ble mørkt. Spilte heldigvis bedre enn jeg pleier og vant match'en min. Vi spilte matchplay fra scratch og synes litt synd på han jeg slo. Ifølge han selv hadde han hcp på 10. Jeg derimot har 18 så da var det ekstra stas :)

Klokken er ikke for stor i det hele tatt, tror det er bildet som lyver litt. Klokken er ikke mer enn 38mm og på Nato veier den "ingen ting" ;)
 
Første døgnet med denne på armen, jeg liker den! Skal skrive litt om den i Passaround-tråden når jeg har blitt kjent med den!

IMG_4410.jpg
 
Slutter meg til Minerva-hyllesten. Den er virkelig flott!

Her går det i EB, eller kanskje Hypnotic Blue eller Mesmerizing Blue passer bedre? Den skriker i alle fall på oppmerksomhet.

L1010483.jpg