Dagens klokke

Jeg annullerer mikkemus23's brøde med en Dagens Dobbelpost. Keep it clean! :D

IMG_8200.jpg

Dagen startet i dag med gjenbruk av Chronoswissen fra tidligere i uken. Viktig prøve på skolen i dag, da er det viktig med fin klokke på armen.. :p Men jeg skal gjøre det godt igjen med en moteklokke nå..

Greit dere.. Hold dere fast!

Jeg presenterer: Zara uuhm.. klokke! Brun... Og stor..

IMG_0310.jpg

Ingen bilder i verden rettferdiggjør hvor stygg denne klokken er i virkeligheten.. Stort mer å si er det egentlig ikke.. Remen er brun, skiven er brun og den er stor.. Quartz selvsagt... Om glasset ser skittent ut, så stemmer det. Skiten ligger på innsiden av glasset..
Heldigvis er batteriet flatt.. Så nå er jeg tilbake på Chronoswissen..

Følg med rundt klokken fire. Da er jeg tilbake for dagens andre.

Hadde gått glipp av Armani-torsdag, og har vel strengt tatt ingen moteklokker å ta av heller. Derimot har jeg ikke Rolex eller Omega på meg. Lufter min "norske" Heuer flyback chrono i dag :D

IMG_20111027_113649.jpg

Jeg

Liker denne veldig godt, syntes det er litt Speedmaster over den. Bare at jeg liker denne bedre. Den hadde nok klart seg på månen den og

Hadde gått glipp av Armani-torsdag, og har vel strengt tatt ingen moteklokker å ta av heller. Derimot har jeg ikke Rolex eller Omega på meg. Lufter min "norske" Heuer flyback chrono i dag :D

IMG_20111027_113649.jpg

Dagens nykjøp:) 100% inhouse, svart bezel og rød skrift på skiven. For ikke å snakke om lumen. Dette kan jeg like! Tror jeg kommer til å respektere Frodes ønske hele uken;)

5908fbaa-454b-5cc6.jpg

Greit. Da var det duket for dagens neste. Denne har også flatt batteri og viste rett tid for litt siden. Så da var det på tide å ta bilde. :p

Noen vil sikkert huske dette kunstverke fra klokke i matolje tråden min... :D

54cae3ad-72d7-b5d4.jpg