Dagens klokke

PloProf med ny rem idag. Remmen blir latterlig dårlig fremstilt på dette bildet desverre, hehe!

6263780834_c7b9d48caf_b.jpg

Ted Su reima? Hvilket inntrykk har du fått av den? Ser rå ut, fet buckle også.

Har du smakt ferskencideren de selger? Damn, den er god! Er forresten oppfostret på produkter fra Askim, meget godt.

Nei, den har jeg ikke smakt, men vi har levert inn litt solbær der også et par år, så vi har pleid å kjøpe solbærgele og rips- og solbærsaft. For et genialt foretak det er, de har helt fantastisk gode varer! :)

Ted Su reima? Hvilket inntrykk har du fått av den? Ser rå ut, fet buckle også.

Ja, har en med orange sømmer, men aldri brukt denne med svarte sømmer. Jo, remmen er av samme kvalitet man kan forvente fra Ted Su. Premium. Spenna er hetftig og solid :)

Vi har to gravensten-trær i hagen. Og 6 andre epletrær av litt uviss sort. Helt greit :) På fredag tok jeg turen til Askim Frukt & Bærpresseri og leverte 120kg epler, i bytte mot 60 flasker eplenektar og eplemost med fruktkjøtt, samt et himmelsk godt eplesyltetøy som smaker akkurat som om man skulle laget det selv :) Tror jeg må bake eplepai i løpet av helgen også :D

Jeg har dessverre ikke Gravenstein i hagen, men det er ingen mangel på epler. I fjor presset vi over 120 liter, men produksjonen blir vesentlig mindre i år. :)
http://www.kammeret.no/forum/viewtopic.php?f=5&t=7774

Nice Aviator, og kul kombo med den reima! Er det lov å spørre hvor du har fått tak i den?

Takk for det! :) Nå har den vært på service og holder tiden slik den skal

Reima er en Cordura fra globalwatchband.com. Mekket den også til med deployment clasp fra samme sted :cool: