GrimReaper
Støttemedlem
Yes! Skjønner du hva jeg mener?Nå ser jeg litt for meg at dette er deg på shopping GrimReaper
Men nok derailing. Her er den nye Denim tråden og så kan vi diskutere sko her.
Yes! Skjønner du hva jeg mener?Nå ser jeg litt for meg at dette er deg på shopping GrimReaper
Men nok derailing. Her er den nye Denim tråden og så kan vi diskutere sko her.
Sokker fra Darn Tough
Har hatt flere fra Falke før, men i knestrømper da. Det har bare vært sorgen. Makan til dårlig kvalitetHar et par Falke tykke ullsokker, men de har det gått hull på. Ikke sånn super imponert over de. Samt at de virker veldig tette. Blir klam på bena som ingen annen sokk jeg har prøvd. Men må nok sjekke Darn Tough
Vis vedlegg 389835
Vis vedlegg 389834
Mine første Red Wings! I’m in love
Kjøpte de brukt for rundt 1000,- og er utrolig nok 3 eier. Men de har stått mye ubrukt og er på første sålen så vidt jeg vet.
Til vanlig bruker jeg 43-44 i sneakers og disse er 43,5 med bred lest. Det ble hakket for store for meg til sommerbruk, men med Alaskasokker passer de helt perfekt. Så dette blir mine nye vintersko.
Jeg tenker å kjøpe meg et par 1907 Copper Rough & Tough i en størrelse mindre for våren. Men kanskje klare å vente til jeg er på Østlandet og kan prøve skikkelig.
Skotre med fuktig tykk sokk hjalp ikke?![]()
Det sure eplet er nå bitt i. Disse er rett og slett BITTELITT feil i passformen/for små for meg.
UK9, er det noen her inne som har lyst til å prøve en byttehandel? Gjerne et par Tricker's i 9,5, eller noe annet i tilsvarende kvalitet i str. 9,5 eller 10, alt etter hva det er.![]()
For korte, eller er det vrist eller bredde som tar deg?![]()
Det sure eplet er nå bitt i. Disse er rett og slett BITTELITT feil i passformen/for små for meg.
UK9, er det noen her inne som har lyst til å prøve en byttehandel? Gjerne et par Tricker's i 9,5, eller noe annet i tilsvarende kvalitet i str. 9,5 eller 10, alt etter hva det er.![]()