Ingen som stusser over dette?![]()
Om han har fått kjøpe Rolexen over disk i en annen butikk i Norge er det mye mer interessant informasjon. Er det tilfellet @El Gringo? Ønsker du å dele hvilken modell og hvilken butikk?
Ingen som stusser over dette?![]()
Explorer, men har ingen interesse av å dele nærmere, neiOm han har fått kjøpe Rolexen over disk i en annen butikk i Norge er det mye mer interessant informasjon. Er det tilfellet @El Gringo? Ønsker du å dele hvilken modell og hvilken butikk?
For det første skrev jeg klart og tydelig at jeg regner med du kan være av menigheten, men om du ikke er det, ba jeg meg unnskyldt.Som påstått medlem av Bjerkemenigheten så kan jeg informere om at jeg aldri har vært i en Bjerkebutikk eller kjøpt noe fra bedriften. Har forsåvidt ikke noen plan om det i den nærmeste fremtid heller. Men nå er det kanskje på tide å bli ferdig med dette korstoget ditt? Altså, i det første innlegget ditt skriver du:
Deretter er det flere medlemmer som skriver at de har hatt andre opplevelser enn dette, og at det ikke er unormalt at man kan treffe på en butikkansatt som kanskje har en litt dårlig dag på jobben. Det vises en forståelse for inntrykket du/kameraten din sitter igjen med, og det gis en vennlig oppfordring om å gi Bjerke en sjanse til å rette opp dette inntrykket. Det visses også støtte til at du bør legge igjen pengene andre steder dersom Bjerke ikke gir deg den kundeservicen du mener at du fortjener. Samtidig påpekes det feil i beskrivelsen din av hendelsen. Da det nye Bjerkehuset ikke fører Rolex. IMO er det på sin plass og påpeke dette. Videre går du i gang med ryktespredning som dette:
Det er fair å sitte igjen med en slik oppfatning av en butikk eller firma, men her er det jo absolutt ingen holdbare bevis på noe av det du beskriver. Alt baserer seg på hearsayer som @Loevhagen skriver. Som klokkeentusiaster som bruker alt for mye penger på denne hobbyen vil vi selvsagt gjerne høre om erfaringer folk har i de potensielle butikkene vi skal legge igjen pengene våre. Men slik ryktespredning basert på en kompis her og en kompis der bidrar ikke til noe særlig innsikt. Del heller egne førstehåndserfaringer med butikker. Da kan vi få nyttig info om f.eks. betjeningen har kunnskap om produktene, informasjon om forventede leveringstider, servicetider, tilgang til deler osv. Dette er mye mer interessant enn slik skittkasting som du driver på med her.
For det første skrev jeg klart og tydelig at jeg regner med du kan være av menigheten, men om du ikke er det, ba jeg meg unnskyldt.
Det sto nemlig i setning nummer 2, og som du også har tatt med som sitat.
Så du ikke det, eller passet det bare dårlig å ikke få med seg hele budskapet ?
For det andre, dette er en kar jeg stoler 100% på og som ikke farer med tull, fanteri eller spredning av usannheter.
Han har hatt denne opplevelsen, og det er det også andre som har hatt, men det er mulig det er tungt å akseptere for de som utelukkende har hatt positive opplevelser med samme sjappe, og det er jo glimrende for dem.
For det tredje så utdypet jeg litt etterpå, dvs. etter at jeg hadde snakket med fyren på nytt, at det dreide seg om både den sjappa som selger Rolex og det såkalte huset.
Hadde du tatt deg tid til å lese, så hadde du sluppet å anta noe annet.
For det fjerde så er det ikke akseptabelt å legge inn erfaringer så lenge det dreier seg om denne spesifikke forretningen, og så lenge det ikke bare er fryd og gammen.
Har du inntrykk av noe annet, så vis gjerne til det, men så snart noen skriver om noe som ikke er positivt her, så er det visse elementer som får piggene ut.
Google har spoiler helt gratis:
Clickbait bare.
Vil nok ikke tro at det er Rolex selv som sitter på finn, men at det er personer i det norske klokkemiljøet som tar seg av rapporteringen. Det ville ikke overraske meg....Skal Bjerke ha folk til å tro at noen i Rolex sentralt sitter å browser Finn for å kanskje finne en grunn til å "straffe" de? Det er mye bro science i klokkeverden, men herregud..
Hehe.... Det er mange med sære hobbyer der ute. Om noen følger med og rapporterer dette til Rolex ville ikke overrasket meg i det hele tatt. Nå har jeg vært i miljøet siden 2011.Som en slags muldvarp?
Digger denne tråden ass.