flyback og jentene (25.09.2011)

"This is my watch. There are many like it, but this one is mine."

Takk Frodo!

Bra sitat!

Som andre her blir jeg aldri mett av å se på den klokken der.. Det er noe ved den..
Jeg liker den ikke, men elsker den..
Hver gang jeg tenker på en Sub er det vintage som er greien.. Helt til jeg står der med en vintage jeg kan kjøpe.. Da vil jeg ha maxi..

Forstår du hva jeg mener? :p
 
Jeg synes vintage subs kan være noe puslete på håndleddet. Sub-c har litt mer "presence."

Vises ikke så godt på bilder, men på håndleddet merkes forskjellen.

Ellers synes jeg vintage er vanskelig. Jeg blir helt mo i knærne når Moore poster bilder av sin vakre røde.

Hadde jeg eid noe tilsvarende strøkenthadde jeg rett og slett blitt redd for å bruke den. Det må bli en klokke for de finere anledningene i såfall, og da blir det for dyrt og for lite praktisk for meg.

Mer slitne varianter apelerer ikke.

Sub-C er robust og brukervennlig beater som er elegant nok for meg. Dessuten sitter den som sagt fordømt godt på håndleddet. Jeg var forelsket fra første gang jeg fikk den på :)

Da får det heller være at den er fryktelig vanlig på Oslo-vest. Jeg bor uansett usentralt i nord-Trøndelag så her er det ingen som legger merke til den uansett, være seg vintage eller maxi..:)
 
Flotte bilder Flyback!:D Mye god lesning!:D Jeg bestemte meg for en Rolex 14060m etter mye lesning på forumet!;)
Og du har vært til inspirasjon!;) Takk!:D:D
 
Takk karer! Hyggelig å høre! Jeg hadde nesten glemt denne tråden. Ser det er på tide med en oppdatering snart. :)
 
Kjempe samling og veldig go lesing...

Må si jeg likte svært godt 116610LN den var nydelig...

Du tar ekstremt bra bilder det skal du ha... Jeg ser at jeg må begynne og ta meg berede tid til og ta bilder. :rolleyes:

God Påaske til deg og dine

:D:D:D