Dagens klokke

Let's have a Ball!

Ny beater er på plass :confused:
Morsomt med "micro T25 gas tubes" Skal få ordnet lumeshot etter hvert.

dsc0006osj.jpg
 
Jeg har ribbet åtte ender i kveld, og deretter vært på fårikålmiddag med øl og litt vel mye dram. Det betyr at når vekkerklokken går klokken syv i morgen tidlig har jeg både såre fingertupper og kuppelhue. Jaja, snart helg.

P9211809.jpg
 
Min kjære klokke og min hjemmesnekra kaffekopp :) (Photoshop er gøy)

Ønsker alle en flott dag!

Flott klokke og flott kopp, theboss. Jeg vet ikke hva du legger i The Boss, men for meg er det i alle fall 'han med kallenavnet' - og det vekker meget gode assosiasjoner. Tror jeg nesten må finne frem noe i Spotify her og nå..
:)
 
dagens dobbel

Tillater meg en dobbel dagens. Nettopp tilbake fra skogen. Orientering i hagl og bøtteregn, eller Herding Av Elever :cool: De fleste kan kle seg, men ikke alle. Alltid like morsomt å se de løpe orientering med paraply og veske på armen. Det var i det minste ingen høye hæler i dag.

Det var forresten en som bemerket: "Har du egentlig en ny klokke hver dag? Hvorfor det?" Skarpt observert!

TBE_9840.jpg


TBE_9843.jpg
 
Flott klokke og flott kopp, theboss. Jeg vet ikke hva du legger i The Boss, men for meg er det i alle fall 'han med kallenavnet' - og det vekker meget gode assosiasjoner. Tror jeg nesten må finne frem noe i Spotify her og nå..
:)

Hehe! Takk Takk! "The Boss " ja..gode gamle nicname.

Navnet har vel bare blitt hengende igjen som vanlig kallenavn på Internetten. Begynte å bruke det i 13-14 års alderen ..Er vel kansje på tide å endre det:cry: ;)

Kansje til The King? Eller The Legend? :cool:
 
Er på reisefot om dagen.
Da må det nesten bli denne selv om jeg holder meg innenfor landets grenser og tidssoner.
0deff370.jpg
 
Casual thursday? Synes jeg kan spotte dongeri i bakgrunnen der ;)

PPen er et syn som alltid, Min favorittversjon av Nautilus.

"Synes jeg kan spotte dongen i bakgrunnen der", leste jeg og "casual thursday" fikk plutselig utvidet betydning. Det er på tide å gå hjem.