Bilspotting

Er dette bilen som Tinius Nagell Erichsen hadde? Forøvrig var det den eneste nysolgte Maybach'en i Norge.(Historien sier at han ga sjåføren sparken på dagen-bilen ble vasket før lakken var skikkelig herdet,påsto han visstnok.)Lakken på bilen har nok fått kjørt seg oppigjennom tidene,den var/er?foliert i en gyselig perlehvit kulør,og med matchende,rapperhjul.

Det stemmer også med hva jeg har hørt. Men det er jo rykter. kan ikke huske hvor jeg har det fra. Det skal også ha vært sllik at sjåføren hadde i jobben at bilen skulle 'kondisjoneres regelmessig ' . Dette ble til en tur til Drammen 2x uken.

8
 
8EB7FF2B-F753-4108-A5EF-E9D000495B82.jpeg
 
Er dette bilen som Tinius Nagell Erichsen hadde? Forøvrig var det den eneste nysolgte Maybach'en i Norge. ....

,den var/er?foliert i en gyselig perlehvit kulør,og med matchende,rapperhjul.

"Norges eneste" og foliert i hvitt står til salgs i Tromsø, ser det ut til. (Da er det minst to i riket....)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Er gjest på hotellet så blir for flaut å ta bilder men på parkeringa da jeg sto opp i dag sto Mercedes McLaren SLR, Ferrari Sf90 og 488 pista, alle nye Rolls-modeller og et par McLaren.
 
  • Liker
  • Elsker
Reaksjoner: Grendel og sunshine