Gullkorn fra Finn.no

Halla, er mine esker! Og ja, de er 100% ekte ;). Årsaken til at jeg bombarderte finn med Rolex esker i dag er ganske enkel. Var på et amerikansk klokkeforum og så etter tre esker til klokkene mine. Etter en stund fant jeg en selger som solgte dem jeg lette etter. En lang samtale senere sa han at han hadde mange flere og at jeg kunne få dem til en god pris. På tidspunktet virket det som en god ide og tenkte egentlig ikke så mye over det, og sa ja til tilbudet. En dyr mva regning senere så sitter jeg her med mine flotte unødvendige esker . Må innrømme at dette ikke var årets smarteste kjøp, men jaja får vell bare kjøpe klokkene nå for å fylle dem. Så hvis dere trenger Rolex esker er jeg "your guy". Ps. Ønsker å bli kvitt dem fort slik at jeg ikke trenger å få mer kjeft av kona så prisen er veldig fleksibel


Kunne jo blitt en fin unboxingstråd av den forsendelsen der.
 
Tja. Når sannheten nå har kommet frem og det viser seg at de begge var usle hvitsnippstjuradder er jeg glad de er borte herfra. IMO.

Så mye drama her jeg ikke får med meg. Enn han der kidden som ble "banket opp" på aker brygge for OP39'en sin, og viste bilde av blåveisen. Utestengt kort tid etter. Hva var greia der?
 
Så mye drama her jeg ikke får med meg. Enn han der kidden som ble "banket opp" på aker brygge for OP39'en sin, og viste bilde av blåveisen. Utestengt kort tid etter. Hva var greia der?
Var ikke det akkurat det du skriver selv, bare en liten kid som kanskje ikke var moden for en flott klokke ennå - eller eksponering på Internet for den saks skyld...
 
Pleier ikke å smile når jeg leser «ønskes kjøpt» annonser, men den poteten har sjarm nok til å lure smilet frem :mrgreen:
8802D17A-97DB-4B3C-9756-129E8102C7DB.png
 
  • Haha
  • Liker
Reaksjoner: kire og reldor


 
Var ikke det akkurat det du skriver selv, bare en liten kid som kanskje ikke var moden for en flott klokke ennå - eller eksponering på Internet for den saks skyld...
Solgte ikke vedkommende samme klokke til flere uten å faktisk sende noe, eller husker jeg feil?
 
Solgte ikke vedkommende samme klokke til flere uten å faktisk sende noe, eller husker jeg feil?
Aner ikke, men isåfall så tenderer jeg til å tenke at blåveisen var fortjent. Tenderer da jeg mener vold absolutt ikke skal være en problemløser. Men makan!
 
Hvor ble det av den totalrenoverte 1680 suben? Ville se det ferdige resultatet, men ser ut som om både tråd og bruker er borte. Fant RSC ut at kasse osv heller ikke var originalt?
 
Kjenner ikke årsaken, men jeg synes at når en tråd blir redigert av en moderator også stengt så burde det i det minste bli gitt en årsak. Var det fake?