S
Fikk en helt tilsvarende skade med en umerket stolpe rett på hjørnet bak. veldig lav hastighet... første skade på 32 år. 92.000,-!Underjordiske parkeringshus med dårlig belysning og stolper i samme farge som vegger, gulv og tak uten noen form for merking.
Klarte å rygge i rett stolpe nå i kveld, og fikk fucket opp bilen tilsvarende verdien av en ny Submariner.
Traff så hundre prosent rent på hjørnet bak på bilen at jeg fikk tatt bakskjermen, støtfanger, bagasjedør og begge lampene.
Forsikring er greit å ha, men faen i helvete syke satan å irriterende!!!!
Første skade over hode siden jeg fikk lappen i 1990.
Og at de må kjøre black friday hele måneden, gjerne med pre-black friday i hele oktober..Den norske tilnærmingen til Black Friday (som jeg i utgangspunktet hater like mye som valentindagen og halloween), hvor de slår av 10% og kaller det Black Friday.
Det kunne de spart seg for..
Den norske tilnærmingen til Black Friday (som jeg i utgangspunktet hater like mye som valentindagen og halloween), hvor de slår av 10% og kaller det Black Friday.
Det kunne de spart seg for..
Dette var ikke et slag mot dine bannere her inne på TS (de har jeg faktisk ikke fått med meg..), men mot hele greien.
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor den norske handelstanden på død og liv skal adoptere alle disse ‘tradisjonene’ som ikke har rot i noe som helst her til lands?
Hele poenget med sort fredag - slik jeg har forstått det, er jo hysteriske priskutt (50-90% avslag) på utgåtte/utgående eller ‘ukurante’ størrelser og/eller farger; slik at butikkene ikke brenner inne med det og kundene kan gjøre kupp.
Dette ser man ikke her til lands, kun disse 10-15% i avslag.
Som man også får, om man har puls og evne til å prate, ved handel i butikk. Eller ved påmelding til nyhetsbrev etc. i nettbutikker og lignende.
Jeg er grinete og negativ av natur, så det er lite nytt.
Dette var ikke et slag mot dine bannere her inne på TS (de har jeg faktisk ikke fått med meg..), men mot hele greien.
Jeg kan ikke fatte og begripe hvorfor den norske handelstanden på død og liv skal adoptere alle disse ‘tradisjonene’ som ikke har rot i noe som helst her til lands?
Hele poenget med sort fredag - slik jeg har forstått det, er jo hysteriske priskutt (50-90% avslag) på utgåtte/utgående eller ‘ukurante’ størrelser og/eller farger; slik at butikkene ikke brenner inne med det og kundene kan gjøre kupp.
Dette ser man ikke her til lands, kun disse 10-15% i avslag.
Som man også får, om man har puls og evne til å prate, ved handel i butikk. Eller ved påmelding til nyhetsbrev etc. i nettbutikker og lignende.
Jeg er grinete og negativ av natur, så det er lite nytt.