Korrekt: Rolex GTG i Oslo(Numero due)

Dato for Rolex GTG?

• 20. juni

Stemmer: 0 0,0%
  • 21. juni

• 22. juni

• 23. juni

• 27. juni

• 28. juni

• 29. juni

• Antall stemmer
    0
Hvis det ikke er for sent melder jeg meg også gjerne på. Jeg stiller i såfall nygredd og blid, og med et par rolexer på hver hånd.

notert!
Jeg er i harde forhandlinger om lokaler, så det er ikke for sent å melde seg på.
Tør jeg foreslå at rsvei, morini, frodo m.fl. henger seg på?
Som tidligere nevnt; alle som er interesserte i klokker er velkomne, men temaet for kvelden er Rolex.

Holder på å undersøke priser for fly og hotell. Er de studentvennlige setter jeg sikkert nesen mot Oslo denne dagen. :)

notert!
Jeg er i harde forhandlinger om lokaler, så det er ikke for sent å melde seg på.
Tør jeg foreslå at rsvei, morini, frodo m.fl. henger seg på?
Som tidligere nevnt; alle som er interesserte i klokker er velkomne, men temaet for kvelden er Rolex.

Strålende. Jeg tillater meg å foreslå kjelleren hos Bølgen & Moi på Briskeby; god plass og blottet for øvrige gjester.:D Deltok der på en vellykket Panerai GTG i regi av Frik i fjor. Veldig bra lokale.

Det er notert!
Hittil har 29 personer meldt sin interesse, så selv med frafall vil vi bli en god del mennesker. Blir spennende å se bilder av klokkehaugen!

Vet ikke om jeg er notert, men melder meg på og får heller melde avbud om jobben skulle kreve sin plass da GTG kommer mitt i mine flytteplaner tilbake til landes fineste landsdel:)

Veldi bra tiltak forresten:)

Hei,

Har ingen Rolex selv, men vil veldig gjerne delta på denne GTG samlingen for å få litt inspirasjon til neste klokkekjøp :)

tigergutt