Dagens klokke

Om jeg ikke kan matche KarlFr eller Frodo på vintageklokke, kan jeg ihvertfall holde følge med rousp på rotete-pult-fronten.

P5310034.jpg
 
Likte veldig godt klokken din Frodo, tommel opp!

Slenger meg på vintage bølgen.

5782080565_e6b30b9de1_z.jpg


Anbefaler Ladegaars Bryggehus, god på design og smak :)
 
Frodo, dette er storveies, superdupert og brillefint etc. Gratulerer!!

Til og med en grønnskolling som meg får frysninger nedover ryggen av slike skjønnheter. Som bonus får jeg litt lærdom også - google, WUS etc saumfares etter info.
 
Gisp gisp ....


Ååååååååååå - du milde himmel. Akkurat nå ble jeg fryktelig misunnelig. Trenger luft. Tror jeg stikker opp til medic-en for å få litt oksygen. Mener å huske at han har en grønn flaske stående for slike tilfeller som disse: "Akutt tilfelle av hyper-misunnelse fremprovosert av visuelle stimuli av bakre synsnerve. Mest kjente årsak er fotografisk presentasjon av klodens Tool Watch Numero Uno".

Frode.

ps. Hvor i hel...e fikk du tak i denne. Fortjener vi virkelig ikke å høre hele historien????

D.S.
 
Tilbake etter herlig kveld på Ulriken. Det er Marathonen som får bli med på syklingen, men den er i tyngste laget. Fortsetter å jakte på en ikke altfor dyr titanbeater. Til tross for alle råd MÅ jeg ha en mekanisk klokke til syklingen også. Sånn er det bare.

L1000656.jpg
 
Henger meg på Frode her, denne var flott, Frodo, gratulerer så mye :D
Og ja, vi er nødt å få all detaljer her + bilder! Nydelig patina.
 
Jeg gjør som Frodo, håper rett over unboxingen :p


31052011137.jpg


31052011138.jpg


Dama fant denne under tømming av pikerommet. Fy f... for en grusom sak, rett hjem i søpplen med seg.
 
LonginesLD-1.jpg


Tur til Voss i dag. Bildet er tatt med mobilkamera. Brukte ein del forsøk før eg vart fornøyd. Trur eg fekk ein del rare blikk.

PS: Gratulerer Frodo. Henger meg på resten her. Meir bilder og info takk:D
 
Jeg gjør som Frodo, håper rett over unboxingen :p


31052011137.jpg


31052011138.jpg


Dama fant denne under tømming av pikerommet. Fy f... for en grusom sak, rett hjem i søpplen med seg.

Hehe, begynte å lure før jeg leste teksten. Den var virkelig stygg ja, nesten fascinerende stygg :)
 
LonginesLD-1.jpg


Tur til Voss i dag. Bildet er tatt med mobilkamera. Brukte ein del forsøk før eg vart fornøyd. Trur eg fekk ein del rare blikk.

PS: Gratulerer Frodo. Henger meg på resten her. Meir bilder og info takk:D

Komposisjon, kontrast og fargekombinasjon gjør dette til et veldig bra bilde av et veldig flott ur.
Akkurat som om jeg skulle ha noe greie på fotokomposisjon og sånt:rolleyes:
Kjerringa derimot, som underviser i den slags, hun mente at bildet var bra basert på de ovenfornevnte faktorer.