Dagens klokke

d3b6574f.jpg
 
Hmmmmmmmmmmmmmmm

Picnic i Nordmarka med Chablis og fois gras.

6c288495.jpg

Chablis med skru kork :confused: Liker det ikke. Dette kan da umulig kalles fremskritt :sad:

Selv om vi hadde skalldyr aften her ute i havet idag så misunner jeg deg picnic i det grønne. Skalldyr aften med respatex bord, linoleums gulv og stål vegger er liksom ikke helt det samme. Forøvrig var det også dårlig med hvitvin. Nå er resten av dagskiftet opptatt med bingo. Herregud, hvor skal dette ende?

Frode.
 
En Seamasters oppleveleser

Her følger noen dårlig klokkebilder, men de viser litt av dagens opplevelser for en stakkars Seamster som har havnet hos en mc-freak i Valdres.

I dag var det Motorsykkelens Dag på Fagernes og den lokale Winos Crew-klubben var arrangør. Det hele kuliminerte med en fellestur og påfølgende åpent hus hos klubben. Seamasteren og jeg tok det rolig, men ettersom det var 50 mannfolk og 2 kvinnfolk der måtte anledningen benyttes...:cool:

Her et stemningsbilde fra dagens happening

035.jpg


Og ett zoom-shot av pølsevogna mitdt blant HD og plastikkracere

003-3.jpg


Et bakhjul det står respekt av

028.jpg


Så tilbake til WS fra den baren hos den lokale mc-klubben, Winos Crew. Det er utrolig hva damene er villige til å vise frem om de får klå litt på en Seamaster

048.jpg

038.jpg

047.jpg


Jeg er ikke så glad i tatoverte damer, men når de absolutt vil vise frem "kunstverkene" så får jeg la det gå...

Her var det visst slutt på "showet" - eller The End, som Chaplin ville sagt

051.jpg


Seamasteren og jeg fikk oss en innholdsrik dag - og selv om dette ikke er helt i samsvar med andre shots på "dagens klokke" håper jeg at vi er tilgitt
 
20 mil kjørt. 30 igjen. 40 år gamle 350er er ikke laget for slikt. Ikke 40 år gamle menn heller.

Men veldig gøy på svingete fjellveier
bilde-7.jpg
 
Litt sjauing i dag og hva passer vel bedre enn denne til det?

004-2.jpg


Ooops, det står lørdag, men datoen er riktig - her må jeg har gjort noe galt. Skal få det riktig ved neste anledning :)