Dagens klokke

Det ble rømmegrøt og spekemat hos svigers i ettermiddag og som vanlig tok svigerfar frem litt godsaker til kaffen... Men nå er vi hjemme og det er tid for TS igjen :)

Bestilte norgesnato fra TS og den kom som planlagt i går ettermiddag. Demonterte gummiremmen og hadde alt klart til den store dagen. Kom på at jeg skulle prøve lenken som fulgte klokken og ikke f... om jeg fikk den av igjen.

Resultatet ble derfor:

013.jpg


Men fikk brukt norgesnatoen på en litt utradisjonell måte - som også skapte litt oppmerksomhet på den store dagen :D

015.jpg


Bevare meg vel, datoen viser 18. mai. Håper ikke at jeg har sovet bort et helt døgn oppe hos svigers...
 
Gullur fra Longines. Hadde desverre ikke noen klokke til å slenge en Norgesnato på. Satser på en til neste år, er jo en 17.mai da og.
Mansjettknappene er verk fra Elgine, fikk mange gode tilbakemeldinger på de :)

5730832725_11828792d1_z.jpg
 
Litt sliten i dag, men veldig fornøyd med feiringen :D Super Compressor hommage i dag.

5732969080_6614184caa_z.jpg
 
Nyydelige APer, gutter :D Hadde jeg visst det var Royak Oak dag hadde jeg tatt på meg min også ;)
 
Vel overstått!

Mye fint på Norgesnato i går, karer! (evt frøkener på TS får ha meg unnskyldt ;) )

Steinhart Ocean 1 GMT i dag. Kom meg aldri så langt som å få bestilt en Norgesnato til den, men det burde vel passe fint fargemessig. Er godt fornøyd med klokken så langt, men et par små "irritasjonsmomenter" er cyclopsen som ikke gir mer enn 1,5 * forstørrelse og lumen som ikke er nøyaktig påført.

IMAG0999.jpg
 
3x Gerald Genta i dag, klarer vi en til? :p

På armen min sitter det en kjent og kjær Bretiling SO II, har ikke kamera her, så bruk fantasien. ;)
 
I dag var det Breitling Chrono Avenger sin tur. Tross en størrelse som jeg vanligvis aldri ville nærmet meg, så er komforten topp. Lav vekt grunnet titan og en utsøkt Isofrane reim sørger for dette.
At den lukter deilig av vanilje er jo bare en bonus :D

IMG_0895.jpg
 
Jeg hadde Speedyen på Norges-NATO, men det ble en litt hektisk dag i går, så jeg fikk ikke tatt noen wrist shots. Det får derimot duge med dette bildet av meg i formasjon med to andre fly over Oslo og Skaugum i går. Kan hende noen så oss? Vi var ute på morgenen, og fløy over Skaugum idet korpset spilte Kongesangen og NRK filmet oss.. :) Vi var også ute en tur i formasjon fra kl 14, da vi fløy over en minnemarkering på Furuset, der det var kransnedleggelse på minnesmerket over Ole Reistad, det norske luftforsvarets "far". Turen gikk deretter over Ring 3 til Sandvika, innover fjorden mot Aker Brygge, og så over Nordstrand, Alnabru, Lørenskog, Strømmen og Lillestrøm før vi landet på Kjeller igjen.

Det nærmeste jeg kom et WS i går får bli dette bildet av meg, tatt fra et av de andre flyene i formasjonen:

[Edit: Flyet matchet jo Norges-NATOen :D ]

tiger17mai.jpg
 
Arbeidsjernet og jeg har vært ute med traktor og gravemaskin i dag. Her et lite stemningsbilde fra traktoren på vei til kompostdynga med kvist.

190.jpg


Mobilbilde og bildekvaliteten er så som så. Valgte sort/hvitt for å illustrere det triste og regntunge været vi har hatt i dalen i dag.