Avsluttet Kokkoriet ævksjon

Herregud, det her begynner å nærme seg useriøst.. Nå viser det at jeg hverken får MVA-refusjon på denne posen, og jeg får heller ikke betalt med Eurobonus Mastercardet.

Hvordan i alle dager skal denne invisteringen svare seg da?!?

Her må du nok bare sitte på denne, og vente til prisene går opp i taket igjen (Forutsatt at du ikke MÅ realisere noe her og nå da) Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sittet å tenkt at "ahh, skulle jo aldri kvittet meg med xxx osv, for SÅ mye mer verdt nå" Så legg denne godbiten bakerst i safen, og rug på den. Du kommer garantert ikke til å angre når du dobler verdien på et par år! (Og er du skikkelig heldig, går både embalasje og innhold ut av produksjon i mellomtiden, og du har skutt gullfuglen!)
 
Herregud, det her begynner å nærme seg useriøst.. Nå viser det at jeg hverken får MVA-refusjon på denne posen, og jeg får heller ikke betalt med Eurobonus Mastercardet.

Hvordan i alle dager skal denne invisteringen svare seg da?!?

Jeg har bedt om betaling via vipps og der tror jeg du kan bruke MasterCardet faktisk.
Desverre ikke mva på brukt pose kjøpt i Norge.

Når face to face for overlevering?
 
Nå skjer det mye her. Posen ble noe ufrivillig levert på døren i helgen.

For å ikke vekke mistanke hos bankvesenet/skatt øst velger jeg å dele opp betalingen i mindre deler.

245589DE-AE7D-4D4E-BA54-B41BE1E7A5CC.jpeg


Posen turte jeg så klart ikke å oppbevare hjemme, så den tok jeg med til bankboksen.

For at posen ikke skulle bli skadet før invisteringen skulle realiseres valgte jeg å ramme den inn. Dessverre skjedde det noe rart med ramma...

7377F616-7608-48E1-839E-D2440571B93E.jpeg


NB: til salgs for 1000 kr (uten ramme)
 
Nå skjer det mye her. Posen ble noe ufrivillig levert på døren i helgen.

For å ikke vekke mistanke hos bankvesenet/skatt øst velger jeg å dele opp betalingen i mindre deler.

Vis vedlegg 121412


Posen turte jeg så klart ikke å oppbevare hjemme, så den tok jeg med til bankboksen.

For at posen ikke skulle bli skadet før invisteringen skulle realiseres valgte jeg å ramme den inn. Dessverre skjedde det noe rart med ramma...

Vis vedlegg 121413

NB: til salgs for 1000 kr (uten ramme)

Urmarker Banksy er kunst! At jeg ikke tenkte på det!