Medlemspresentasjon – ny på Tidssonen.no?

Velkommen til Delta8v.:)
Spennende med en JLC på vei.
Husk å legge ut masse bilder.
 
Velkommen til dere nye :)

Husk: "Pics or it didn´t happen" er mottoet :p
 
Hei:)
Takk for det :)
Skal legge ut bilder så fort uret er i hus ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
"Ny" bruker

Er vel ikke direkte ny her, men etter å ha sniklest på forumet lenge, og skrevet et par poster, fant jeg omsider også presentasjonstråden, og får vel etter god skikk og TS bruk legge inn noen ord her også!

Mitt navn er Christoffer, er 23 år, og studerer i Oslo og bor på St.Hanshaugen. Forhåpentligvis ferdig revisor nå i vår, og begynner i ny relevant jobb fra høsten av, som jeg håper forbedrer økonomien og klokkekontoen litt i forhold til lånekassens tilskudd. Har alltid hatt en liten interesse for ur, og da jeg begynte å jobbe litt hos en av "hovedstadens ur-etablissementer", for litt senere å oppdage TS, begynner klokkenerdingen å innta usunne proporsjoner! Selv om det faktisk er velsignet av samboeren, da en av mine andre interesser er skyting, og hun synes klokker er mye hyggeligere :)

Klokkesamlingen hittil omfatter:
Omega Planet Ocean XL (sort, snart orange=)
Victorinox Vintage Army Mechanical
Citizen Eco-promaster ett eller annet, stort beist!
Seiko skx009 (takker Joha for strøken handel)

Har ikke fått mannet meg opp til NURK ennå, men ser ikke bort fra at jeg blir å se på et møte en gang i løpet av sommeren!

Ellers takk for et flott forum, men synes kanskje dere kunne vurdert å stenge det i eksamensperioden, eller i det minste utsette unboxingene, av hensyn til oss som studerer :p

Mvh. Chris
 
Velkommen Chr


Ellers takk for et flott forum, men synes kanskje dere kunne vurdert å stenge det i eksamensperioden, eller i det minste utsette unboxingene, av hensyn til oss som studerer :p

Man detter fort innom her et par ganger for dagen, og da er det ikke lett å konsentrere seg.
 
Takk for det!
Jeg er midt i eksamensperiode, så jeg er nok forhindret, men det hadde vært moro!
Zenith har mye fint jeg kunne tatt under min beskyttelse mot all verdens farer, så det er ikke det det står på, men satser på å få blitt med litt sosialt senere :)
 
Heisan :p

Fant til slutt hvor SnikkSnakk var og ruslet nå innom.
Er en Oslo-kar med en relativt god og sunn (!?!?) intresse for klokker som ble sådd en gang før konfirmasjonen, resultatet har vært mange klokker i eie gjennom tidene ;) Mest har det vært quartz, nesten selvfølgelig, med diverse fancy funksjoner, men har etterhvert sett "lyset" :)
Har ennå ingen "høyklasse" men regner med at en Sea Dweller etterhvert finner veien hit, har vært og er en favoritt.
Har noen klokker, et par Invicta , Seiko har også funnet veien hit og en håndtrekker fra Poljot.
 
Takker for varm velkomst :)

Skal se om jeg får overtalt barna til å ikke ha fotoskrekk en dag ;)
 
Hei.

38 år gammel mann frå Hardanger her. Har tilbragt så mykje tid som gjest her på forumet at no var tida komen å melde seg inn.
Har ein del klokker liggande, hovudsakeleg quartz, men i det siste har interessen for mekansike ur auka. Siste innkjøp var Longines legend diver. Svært fornøyd med den.
Neste på ønskelista er Omega.
 
Velkommen skal du være!

Legend Diver er en utrolig flott klokke som fort kunne kostet det doble om det hadde stått en annen produsent på skiven ;). Meget godt valg!
 
Velkommen Bromle.:D
Alltid hyggelig med nye medlemmer som vil være med å blakke seg i massepsykosens navn.;)
 
Hei Bromle.

Regner med at du har fått med deg advarslene om hva et medlemsskap her på TS kan medføre :D

Legend Diver står høyt, veldig høyt, på min ønskeliste. Nydelig klokke.

Selv om jeg er en fersking her på forumet tar jeg motet til meg og ønsker deg velkommen - du kommer til å trives blant alle de gale, men hyggelige folkene her inne.
 
Takker så mykje for velkomsten.

Og joda Minuteman. Eg er klar over alle fristelsene som er her inne. Både eg og klokkekontoen min gler oss (mest eg sikkert) til framtidas klokke kjøp.