Utpakking

Kul Omega, og for en tilstand! Stas når originalfinishen på kassen synes så godt på et gammelt ur. Sunburst-børstingen er flott!

Kul Omega, og for en tilstand! Stas når originalfinishen på kassen synes så godt på et gammelt ur. Sunburst-børstingen er flott!

Enig. Tenkte først at jeg hadde betalt for mye for denne, men ser nå at den har en meget fin balanse mellom velholdt og patina, og at det var en deal jeg absolutt ikke angrer på. Den er blir en god sidekick til memomaticen min, som også besitter samme kvaliteter. Er usikker på om den også har original sunburst-børsting, men det ser slik ut. Er det noen måte å finne det ut på?

Har flyttet PO-reim med oransje søm fra memomatic over på denne nå. Det satt som ei kula :cool: Skal poste i dagens klokke.

Veldig pen klokke......

Vintage er helt klart i siget om dagen. Syntes den så veldig riktig ut i størrelsen også. Gratulerer så mye med flott ur.

Da er nr to i hus:
TBE_8885.jpg

Dette bekrefter at jeg er like ensporet:
TBE_8886.jpg

Ingen Railmaster denne gangen, derimot en enkel og grei Aqua Terra:
TBE_8889.jpg

Et WS, selv om bekledningen ikke akkurat sto i stil:
TBE_8890.jpg

Baksiden:
TBE_8893.jpg

Denne skal over på sort alligator asap. Den brune skal få prøve seg på speedy pro. Jeg synes den så veldig flat ut i forhold til bildene jeg har sett. Er det ulike modeller av denne brune alligatorreima med ulik padding? Finner bare en modell på Ofrei.

Oh herre! den likte jeg. Er noe jeg definitivt skal prøve å skaffe meg en dag. Gratulere så masse med en deilig klokke.

Gratulerer med nok en flott Omega Tore :) :) Flott dressur det der! Syntes den tok NATO testen din ganske så bra også ;)

Ikke på nato......please!!! Som å sette AEZ-felger på en Bentley IMHO.... Nato duger på sportsur. La Terraen få være på animalsk rem!