Doxa-tråden

DB4D1DA7-DF2A-41B5-9477-AB47DE369440.jpeg

Kult bilde, ser ut som at det har vært stor slitasje på kransen slik at fargen har kommet bort. :)

Jeg er spent på hvordan Silver Lung ser ut i virkeligheten, gleder meg til den dukker opp.

Kult bilde, ser ut som at det har vært stor slitasje på kransen slik at fargen har kommet bort. :)

Jeg er spent på hvordan Silver Lung ser ut i virkeligheten, gleder meg til den dukker opp.

Ja denne bezelen er godt brukt. De ytre tallene var i sin tid orange og de indre sort.

Silver Lung blir spennende ja! Fikk mail om at den sendes ut de neste dagene:) Reissue er litt enten eller for min del, men ut i fra bildene så langt, så ser det veldig bra ut.

Den forrige reissuen av Lungen de lagte, må jeg si var meget vellykket. Her er min sett opp mot den originale fra slutten av 60 - tallet.

7D4163EB-2F43-4C7F-9090-5B5007C73CFC.jpeg

7C91AB0D-62FD-44F8-8353-8E291F1FCFA9.jpeg

Kult!
Takk for at du deler :)

Vet du tilfeldigvis noe om deres fargebruk på prikken kl.12 på indre bezel.
Mener å ha fått med meg at LE modeller fikk sort prikk mens de øvrige modeller fikk hvit farge. Stemmer dette, eller er det bare noe jeg har innbilt meg?
Når jeg orienterer meg på hjemmesiden deres så får jeg det til å stemme med unntak av Aware II.
Så spørs om det er noe sammenheng eller bare tilfeldighet?

Det har jeg ikke tenkt på før du skrev det nå. Vet ikke om det er en tilfeldighet eller ikke, men ser du på 300 Sharkhunter Vintage og Reissue, så har reissue sort og vintage hvit. Det er også en del av de nye T-Graph modellene som har sort dot, men som ikke er LE. Vintage T-Graph har stort sett hvit dot.
.. Dont know:)

• Liker
Reaksjoner: titan
Spørsmål: Jeg har sett at det er Heliumventil på Poseidon, men er det det på Silver Lung og?
Venter selv og på en av sistnevnte i disse dager! :D

Edit: Fant svaret. Dessverre ikke ventil på SL :(

Redigert: