Dagens klokke

Kompisen min som jeg bor med, var i Geneve i helgen og hadde med seg litt snacks hjem :)
02052011636.jpg

Inne i denne boksen finner vi dette. Små booklets om alle årets nyheter!
02052011638.jpg

Og årets hardcover katalog
02052011641.jpg

Og et WS til slutt
02052011642.jpg


Han kunne også fortelle at han var innom Patek Philippe museumet noe han synes var veldig spennende. Tror jeg har påvirket han dette året vi har bodd sammen mtp at jeg ser han smuglese klokkebladene og alle diverse kataloger når jeg snur meg rundt :)
 
Longines i dag.
Etter inspirasjon fra stadig fler som skaffer seg denne godsaken.
Et ur jeg aldri blir lei og som passer alle anledninger.
Den ser egentlig ganske jålete ut til å være en diver som tåler dykk til 300m!:cool:

afb13b42.jpg
 
Impulsbestilte en Seiko 5 military etter ønske om en liten og lett klokke. Den kom i dag, og jeg er kjempefornøyd. Mindre enn jeg trodde og pen, tilogmed display caseback. Liker ikke helt remmen, men det er jo ikke noe stort problem.

img0519v.jpg
 
Nydelig Deville! Den har noe art-Decosk over seg, gir assosiasjoner til reversoen selv om den likevel er så ulik.

Favoritten blant mine egne er for øyeblikket er Chronostop. Neko Case (på vinyl selvsagt) skyller stresset ut av kroppen mens jeg stirrer tomt inn i urskiven.

L1000473.jpg
 
Nydelig Deville! Den har noe art-Decosk over seg, gir assosiasjoner til reversoen selv om den likevel er så ulik.

Favoritten blant mine egne er for øyeblikket er Chronostop. Neko Case (på vinyl selvsagt) skyller stresset ut av kroppen mens jeg stirrer tomt inn i urskiven.

L1000473.jpg

Råtøff kombo Tore! Har samme vinylen på min PO med oransje bezel. Fantastisk komfort og kvalitet!
 
Nå kom også denne på min liste over ur som må vurderes.
Er det noe å spare på å kjøpe direkte fra fabrikk, Sponon?

TS må være et farlig sted for lettpåvirkelige og impulsive mennesker :)
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger folkens. Må ærlig innrøme at dette var et impulskjøp :p

Gratulerer med Seamasteren, Bullit :)

Er det noe å spare på å kjøpe direkte fra fabrikk, Sponon?

Nei, det er listepris.

Du vet vel at du ikke kan komme med slike "teaser'e" her uten å følge opp med en reiseskildring.;)

Det kommer en reiseskildring i en ny tråd ja, men den blir nok opprettet av Frode, fordi det er han som har bildene, jeg har bare noen Q & D på mobilen.

Klokken tar seg bra ut på en militærgrønn nato, så det blir nok morgendagens WS :)
 
Gratulerer med et utrolig tøft ur Sponon! Liker detaljen med kronen på motsatt side.
Er det en grunn til at vinduet er åpent?;)
Ut fra bildet kan det nesten se ut som du har stjålet klokken, hoppet ut av vinduet og vært frekk nok til å ta et wristshot før du stakk av :cool: