Dagens klokke

Dagens er en gave fra min datter på to-års dagen hennes...

2011-05-02075551.jpg

c096d109-5cde-1255.jpg

Våre kunder kan ta det med ro og vite at leveransene vil gå på skinner når de blir timet med en 16610 ;).

Linjekort på vei inn i en 380 g7.

Vet at mange på forumet har mindre til overs for TH.
Dessuten er Grand Carrera-serien enten elsk-hat.

Jeg kan uansett, med hånden på hjertet, si at finishen på denne er utrolig god! Langt over andre TH-klokker jeg har pøvd tidligere. skiven er virkelig noe av det flotteste jeg har sett og AR-coatingen er helt der oppe sammen med Breitling.

IMG_0097.jpg

IMG_0098.jpg

IMG_0099.jpg

Vet at mange på forumet har mindre til overs for TH.
Dessuten er Grand Carrera-serien enten elsk-hat.

Jeg kan uansett, med hånden på hjertet, si at finishen på denne er utrolig god! Langt over andre TH-klokker jeg har pøvd tidligere. skiven er virkelig noe av det flotteste jeg har sett og AR-coatingen er helt der oppe sammen med Breitling.

IMG_0097.jpg

Oi,oi.....det var en fet klokke;) får mer og mer sansen for "hvite" klokker....
Mvh
Timebandit

Kjøpte denne i den tro at det var nå greit å ha en klokke til finere anledninger og at den kanskje kom til å bli liggende endel i ro.
Nå er det vel halvannen måned siden jeg fikk den, og den har seilet opp som den mest brukte klokka for øyeblikket. Ekstremt fornøyd med Datejusten. Særdeles komfortabel, perfekt størrelse og en enorm 'wrist presence'.
Ofte blir jeg bare sittende å bekrakte den, vri litt rundt på den og se lyset utfolde seg i hvitgull bezelen eller glinse i skiva.
Og det beste er at klokka nesten for billig å regne.

Har fått meg et par rimelige lærremmer - brun og svart. Gjør slett ikke skam på den.

5678751947_8b3b2b4459_o.jpg

Kompisen min som jeg bor med, var i Geneve i helgen og hadde med seg litt snacks hjem :)
02052011636.jpg

Inne i denne boksen finner vi dette. Små booklets om alle årets nyheter!
02052011638.jpg

Og årets hardcover katalog
02052011641.jpg

Og et WS til slutt
02052011642.jpg

Han kunne også fortelle at han var innom Patek Philippe museumet noe han synes var veldig spennende. Tror jeg har påvirket han dette året vi har bodd sammen mtp at jeg ser han smuglese klokkebladene og alle diverse kataloger når jeg snur meg rundt :)

Longines i dag.
Etter inspirasjon fra stadig fler som skaffer seg denne godsaken.
Et ur jeg aldri blir lei og som passer alle anledninger.
Den ser egentlig ganske jålete ut til å være en diver som tåler dykk til 300m!:cool:

afb13b42.jpg

Impulsbestilte en Seiko 5 military etter ønske om en liten og lett klokke. Den kom i dag, og jeg er kjempefornøyd. Mindre enn jeg trodde og pen, tilogmed display caseback. Liker ikke helt remmen, men det er jo ikke noe stort problem.

img0519v.jpg

Nydelig Deville! Den har noe art-Decosk over seg, gir assosiasjoner til reversoen selv om den likevel er så ulik.

Favoritten blant mine egne er for øyeblikket er Chronostop. Neko Case (på vinyl selvsagt) skyller stresset ut av kroppen mens jeg stirrer tomt inn i urskiven.

L1000473.jpg

Nydelig Deville! Den har noe art-Decosk over seg, gir assosiasjoner til reversoen selv om den likevel er så ulik.

Favoritten blant mine egne er for øyeblikket er Chronostop. Neko Case (på vinyl selvsagt) skyller stresset ut av kroppen mens jeg stirrer tomt inn i urskiven.

L1000473.jpg

Råtøff kombo Tore! Har samme vinylen på min PO med oransje bezel. Fantastisk komfort og kvalitet!