Breguet Transatlantic?

...

Jeg har sikret meg veto, så kontraordren kommer heldigvis ikke i dette tilfellet. Det ender nok opp med at jeg må gi meg på noe annet en annen gang, men det føles faktisk veldig bra å ha fått tilatelse til å være pittelitt egoistisk:)

Det er verdt det :)

Grattis!

XXI

Ja, dette uret synes også jeg godt om.

Prøvde denne eksakte modellen på armen senest i forrige uke (sammen med bl.a. en La Tradition i hvitt gull/sort skive)... :)
Må si XXI så meget bedre ut i virkeligheten enn på bilder.

Du får en chronograf med et respektert urverk som også skiller seg litt ut fra mengden - til hva som må sies å være en god pris.

Lykke til med kjøp, ser frem til bilder :)

BT

Nydelig klokke, ingen tvil om det.
Husk å rette en liten takk til Abraham-Louis Breguet etter at du har kjøpt klokken.:p

Lykke til.

Her kom jonnann meg i forkjøpet ser jeg. Kom over en Breguet Transatlantic i rose gold som var til salgs hos Jonny for en stund tilbake, men den gikk før jeg fikk sukk for meg til en svært så grei pris vil jeg si. Den så rett og slett gjennomført lekker ut, uten at jeg faktisk har sett uret i levende live. Men en Breguet skulle jeg så gjerne hatt i min samling og føler at Transatlantic kan være et fint sted å starte.

Ønsker deg masse lykke til med kjøp - dette blir spennende! Uten tvil et herlig ur som ikke "alle" har ;)

Tror jeg ikke er alene om å glede meg til unboxing-tråd! :D