Setter prisen til 100,- + frakt for den såkalte Chronologen fra 2008.
J/J Medlem 19. juli 2009 Innlegg 10 2. mars 2011 #1 Setter prisen til 100,- + frakt for den såkalte Chronologen fra 2008.
BRIO1368 Medlem 8. jan. 2008 Innlegg 2.704 Sted Oslo / / Bergen 15. mars 2011 #3 En uskreven "lov" blant klokke-entusiaster i flere fora, er at man ikke tar seg betalt for brosjyrer/kataloger o.l som en har fått gratis! Er en lei det man har eller har for mye, gi det bort til en annen entusiast!
En uskreven "lov" blant klokke-entusiaster i flere fora, er at man ikke tar seg betalt for brosjyrer/kataloger o.l som en har fått gratis! Er en lei det man har eller har for mye, gi det bort til en annen entusiast!
umcle sid Medlem 14. sep. 2009 Innlegg 152 17. mars 2011 #4 BRIO1368 skrev: En uskreven "lov" blant klokke-entusiaster i flere fora, er at man ikke tar seg betalt for brosjyrer/kataloger o.l som en har fått gratis! Er en lei det man har eller har for mye, gi det bort til en annen entusiast! Klikk for å utvide... Da er det mange som har brutt loven, for jeg har betalt for alle jeg har
BRIO1368 skrev: En uskreven "lov" blant klokke-entusiaster i flere fora, er at man ikke tar seg betalt for brosjyrer/kataloger o.l som en har fått gratis! Er en lei det man har eller har for mye, gi det bort til en annen entusiast! Klikk for å utvide... Da er det mange som har brutt loven, for jeg har betalt for alle jeg har
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 17. mars 2011 #5 Betale noen kroner for kataloger med samleverdi ser jeg intet problem med. Om denne har noen samleverdi eller ikke vet jeg derimot ingenting om.
Betale noen kroner for kataloger med samleverdi ser jeg intet problem med. Om denne har noen samleverdi eller ikke vet jeg derimot ingenting om.
umcle sid Medlem 14. sep. 2009 Innlegg 152 18. mars 2011 #6 rousp skrev: Betale noen kroner for kataloger med samleverdi ser jeg intet problem med. Om denne har noen samleverdi eller ikke vet jeg derimot ingenting om. Klikk for å utvide... Hvem bestemmer hva som har samleverdi?
rousp skrev: Betale noen kroner for kataloger med samleverdi ser jeg intet problem med. Om denne har noen samleverdi eller ikke vet jeg derimot ingenting om. Klikk for å utvide... Hvem bestemmer hva som har samleverdi?
rousp Medlem 8. mars 2010 Innlegg 3.475 Sted Over fjorden 18. mars 2011 #7 Kjøperene. Om de uteblir har det ikke samlerverdi. (hvertfall ikke for den prisen det ligger ute til)
Kjøperene. Om de uteblir har det ikke samlerverdi. (hvertfall ikke for den prisen det ligger ute til)
S Sponon Støttemedlem Medlem 15. juli 2009 Innlegg 6.577 19. mars 2011 #8 Enig med BRIO her. Slike effekter blir for teit å ta betaling for. Gå heller innom en Breitling forhandler og be pent om et eksemplar.
Enig med BRIO her. Slike effekter blir for teit å ta betaling for. Gå heller innom en Breitling forhandler og be pent om et eksemplar.