Dagens klokke

Ny Toshi-reim i posten til U1 i dag. Ja, jeg vet at dykker ikke skal på skinn, men i dag har den krøpet ut av våtdrakten og opp på land :p Vanskelig å fange fargen på film, ingen av bildene er i nærheten. Den er helt lik en mandel og heter betegnende nok almond. Passer ubåtstålet perfekt.

Spørs likevel om denne må få ny eier snart. Har plutselig mange dykkere nå. De finner bare veien hit, kan nesten ikke kontrollere det....

L1000154.jpg


L1000167.jpg
 
Seiko SKX031 reim

Har samme klokke jeg også:D, men bruker du den originale lenken? Synes selv den kjennes og føles veldig løs og "kjip".

Ja foreløpig bruker jeg den originale reimen. Det er den første klokken jeg har som er på lenke, og er derfor ikke så godt kjent med hva som er god kvalitet. Men jeg merker at lenka er litt "tynn" og "lett" og kan virke litt puslete, den er jo også rimelig lett. Jeg får se hvor lenge jeg bruker den. Kansje jeg brytter til en skikkelig lenke senere;)
 
Ny klokke i dag :D kjøpt av en hyggelig TS-medlem. Må si meg fornøyd :D Skikkelig kul:cool:, og sitter veldig bra på armen. Takk for handelen ;)

Klokke: DIEVAS REAPER. Limited:p

5515082715_927470d753.jpg


Og iht. min smak så ble det enda bedre på en Nato type Bond :D:D

5515674316_fd9edc4c67.jpg


5515674554_2ae800bbd4.jpg


Siden dette er en "Unboxing Light" så deler jeg 3 bilder :mrgreen:
 
54d09ef8-29d0-1439.jpg


Ny klokke i dag og den gikk selvfølgelig rett på håndleddet så fort lenken var tilpasset :) Skal se om jeg ikke får lagt inn en liten unboxingtråd i morgen ;)
 
Ny klokke i dag :D kjøpt av en hyggelig TS-medlem. Må si meg fornøyd :D Skikkelig kul:cool:, og sitter veldig bra på armen. Takk for handelen ;)

Klokke: DIEVAS REAPER. Limited:p

5515082715_927470d753.jpg


Og iht. min smak så ble det enda bedre på en Nato type Bond :D:D

5515674316_fd9edc4c67.jpg


5515674554_2ae800bbd4.jpg


Siden dette er en "Unboxing Light" så deler jeg 3 bilder :mrgreen:


Ahh... Du fikk opp skruene som holdt remmen? Da har jeg et par natoer liggende, som ble bestilt spesifikt til den. Skal se om jeg ikke får sendt dem avgårde :)
 
Fikk endelig hentet denne godsaken etter oljing og justering idag.. Må faktisk si jeg har savnet den!:p


(beklager det hvite håret.. jeg var på besøk hos min bror forrige helg, og han har en katt som røyter noe helt grønnj*vlig)
 
Straks på vei fra jobb til vinsmaking, Daytona på hånden.

Hver gang jeg tar på meg denne blir jeg påminnet om hvorfor dette engang var min grail. (En grail er jo per def ennå ikke anskaffet.) Utrolig komfortabel, en smule blingy og bare helt perfekt :D :D :D :D :D

5517581892_b22f1ccf93_z.jpg
 
Straks på vei fra jobb til vinsmaking, Daytona på hånden.

Hver gang jeg tar på meg denne blir jeg påminnet om hvorfor dette engang var min grail. (En grail er jo per def ennå ikke anskaffet.) Utrolig komfortabel, en smule blingy og bare helt perfekt :D :D :D :D :D

http://farm6.static.flickr.com/5136/5517581892_b22f1ccf93_z.jpg[img][/QUOTE]

Hvor stor andel av Daytonaen svarer til hvitgull modellen? Bare skiven, eller resten også? :p Uansett er den virkelig flott!

Jeg har faktisk en klokkefri dag i dag. Bare sittet hjemme å regnet eksamensoppgaver..
 
Hvor stor andel av Daytonaen svarer til hvitgull modellen? Bare skiven, eller resten også? :p Uansett er den virkelig flott!

Jeg har faktisk en klokkefri dag i dag. Bare sittet hjemme å regnet eksamensoppgaver..

Kun skiven ;) Det holder fint! Ripemagnet nok i stål...