Post din dykkerfamilie

Mye flott her!

Her er mine 3...

IMG_1372.jpg

IMG_1115.jpg

IMG_1101.jpg

Åfytterakkern så utrolig tøff PloProf er! Merker at kortet sitter rimelig løst i lommeboken hvis jeg kommer over en sånn en til en grei pris.. :D

Åfytterakkern så utrolig tøff PloProf er! Merker at kortet sitter rimelig løst i lommeboken hvis jeg kommer over en sånn en til en grei pris.. :D

På vintageure.dk ligger det en til 32000 DKK. Kjøp den!!! (så slipper jeg)

Herlig! Ploprofen er en tidløs klassiker. Kan ikke få nok bilder av den :)

Er det 8500-verket som står i?

Må bare si at æ elske looken på denne klokken.digge orginalen også og var jo dær ikonet og klassikern først så dagenslys,men e de små detaljene i denne nye som bare sug mæ inn til den. den sorte skiva,den herlige sportye orage farga ,låsesystemet og den herlige størrelsen på+ hele 55-48mm.ser også litt mere eksklusiv ut med polerte linjer+at dær står en fantastisk caliber 8500 co-aksial me en presisjon av en annen værden så detta er mitt andre barn

Utruelig flotte valg du har gjort her,

takk!:D
eneste jeg angrer på er at jeg var litt gniten da jeg kjøpte seamasteren... burde gått for autoen! men det var den første "skikkelige" klokken jeg kjøpte, og syntes at den var mer enn dyr nok. merkelig hvor fort ting endrer seg:D

takk!:D
eneste jeg angrer på er at jeg var litt gniten da jeg kjøpte seamasteren... burde gått for autoen! men det var den første "skikkelige" klokken jeg kjøpte, og syntes at den var mer enn dyr nok. merkelig hvor fort ting endrer seg:D

Det spille ingen rolle når den nyeste submariner ligg og glise til deg,den e knallfin med de små detaljene i kassa som også får uret til og se litt fetere ut og ikke minst den flotte blåfargen rolex har valgti skiva..vet man fort blir grådig i klokkeverden,men alle kjøp har sin sjarm og denna omegaen holder tia og ser knallfin ut.

Herlig! Ploprofen er en tidløs klassiker. Kan ikke få nok bilder av den :)

Er det 8500-verket som står i?

Æsj, jeg var å prøvde denne idag. Og den satt jo PERFEKT. Pokker. Jeg som håpet den ikke skulle kle meg.

Her er noen bilder jeg ønsker å dele med dere av min store kjærlighet innenfor urverk; min kjære PLOPROF 1200.

IMG_0761.jpg

Akkurrat nå som jeg endelig var fornøyd og kjøpetrangen hadde roet seg, så dukker slike bilder opp... vil ha, vil ha, vil haaaaa-a-a-a-a-ha-ha-ha.....:eek::eek::eek:

ploprof er i ferd med å dytte ned speedmaster fra toppen av "neste klokkekjøp" listen min. Før tenkte jeg alltid "skal ikke ned på 1200m så det blir bare teit" men jeg innser jo etterhvert at jeg ikke skal til månen heller

Med fare for å ødelegge festen.. Men hva gjør egentlig ploprofen så kul?
Jeg har en teori om at det kun er den vintage ploprofen som gjør den spiselig.. Og da er det jo vintage modellen en vil ha? Ikke den nye "kopien"?