SIHH 2017 nyheter

Ble litt usikker på teksten som er freset ut i bezelringen. Fikk litt viber om at dette er baklokket på klokken :(
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Man kan jo like det eller ikke, men disse nye modellene er jo ganske så tro mot vintage Panerai ref 3646 o_O

00018923.jpg
 
Vet ikke helt hva jeg skal tro om disse altså. Det slår meg at Panerai begynner å bli litt ut. Klarer ikke la meg begeistre meg over disse urene. Det ser jo ut som de er på vranga. Prisen er sikkert også latterlig. Vedder på $10k eller mer.
 
  • Liker
Reaksjoner: Utinaturen og holmby
Vet ikke helt hva jeg skal tro om disse altså. Det slår meg at Panerai begynner å bli litt ut. Klarer ikke la meg begeistre meg over disse urene. Det ser jo ut som de er på vranga. Prisen er sikkert også latterlig. Vedder på $10k eller mer.

Dukker opp en artikkel om disse her på TS, men kan røpe at prisene er:

PAM00685 Radiomir 3 Days Acciaio (black dial) € 9.500,-

PAM00687 Radiomir 3 Days Acciaio (brown dial) € 9.500,-
 
Synes begge er virkelig stilige, samt at dette er hentet fra Panerai historie, unikt:)
 
Får også følelsen av at Panerai er på vei til å miste den statusen de en gang hadde blant samlere. Panerai Luminor Due 676 som jeg følte var meget aktuell pga pen størrelse kom jo også med 30m WR som føles meget rart mtp modellen og historien. Samtidig skal jo Panerai være stort og noen ganger må man bare krype til korset og innse at håndleddene ikke er store nok :eek: