Farlig å være her på forumet

Sinnsykt bra!
Er det ikke derfor vi alle er her?;)

Der er selvsagt en stor glede å se andre blåse avgårde kronene sine på fete klokker som blir avbildet her inne.
Prosedyre er:
  1. Kjøp
  2. Pakk opp
  3. knips bilde
  4. legg ut på TS
  5. motta kudos
  6. sjekk konto
  7. glem konto
  8. repeat the above steps...

Haha, stemmer ganske fint. Er dog et eller annet som går inn i loopen som vil forsterke slik at man plutselig synes det virker helt på sin plass å blåse et budsjett for en ferietur på en submariner eller noe annet skøy. Livsfarlig =).

Er dog et eller annet som går inn i loopen som vil forsterke slik at man plutselig synes det virker helt på sin plass å blåse et budsjett for en ferietur på en submariner eller noe annet skøy. Livsfarlig =).

Det er da helt normalt spør du meg. En ferietur varer i 1-3 uker, mens en Submariner går i generasjoner :mrgreen:

kjenner absolutt til den, etter å ha vunnet gjennom med et etterbetalingskrav av lønn med arbeidsgiver er totalen for dagen: 1X Zeno Oversized Pilot, samt at Bjerke ble kvitt en Milgauss....

og en annen fin klokke...men den kan jeg ikke avsløre før den kommer da det var en kundes klokke jeg forelsket meg i og de ikke ville selge denne

kjenner absolutt til den, etter å ha vunnet gjennom med et etterbetalingskrav av lønn med arbeidsgiver er totalen for dagen: 1X Zeno Oversized Pilot, samt at Bjerke ble kvitt en Milgauss....

og en annen fin klokke...men den kan jeg ikke avsløre før den kommer da det var en kundes klokke jeg forelsket meg i og de ikke ville selge denne

Jøss... Det må ha vært litt av en etterbetaling ;)

Hehe så bra, alltid fint med litt etterbetalinger som plutselig dukker opp og åpner nye budsjetter =)

Med noen gamle certina quartz klokker og litt annet rusk, innkludert de to nye seikoene, har jeg nå totalt 9 klokker. Det betyr at jeg ikke lenger kan ha dem i en partisjonert skuff i garderobeskapet mitt.

Løsningen er forhåpentligvis på vei fra tyskland i løpet av noen dager....

Jeg hadde meg noen uker pause fra TS for å ikke bli fristet til å kjøpe ting. Hehe. :p

Utvilsomt meget farlig forum ja. Etter å ha kjøpt en PAM 320 og noen ekstra remmer i januar og tenkt at nå har jeg klokke for mange år, har jeg rukket å bestille en PAM 382 i løpet av februar. Siden det er lenge til den eventuelt kommer (limited edition) kan man jo begynne å kikke etter noe annet i mellomtiden også... Et rent dressur trenger man da vel?

Å ja så absolutt! Eller kanskje et ur som vil fungere både i dressen, smokingen og på stranden? F.eks en submariner?
Eller hva med en sportsklokke som kan fungere når PAM'en er for fin og dressklokken er uakseptabel ?

Livsfarlige greier dette her :p