Mesh og Seamaster...perfekt kombinasjon!

Medlem
11. juli 2010
Innlegg
1.506
Sted
Oslo
Trenger vel ikke si mer.. ;)

IMG_0046.jpg


Tok dette bildet med blitz for å se om jeg fikk frem noen refleksjoner i urskiven. Ble ikke så verst for å være tatt med iPhone

IMG_0045.jpg
 
Takker :D Syns dykkerklokker passer kjempegodt på mesh. Planet Ocean har jo kommet på mesh nå. PloProf er det ikke lov å ha noe annet på ;) , og Doxa ser sjef ut med mesh også. For ikke å snakke om Seamaster 300..nam! :D
 
Du har ikke tilfeldigvis en submariner du kan putte den på også da?
Hadde vært artig å sett den komboen også
 
Du har ikke tilfeldigvis en submariner du kan putte den på også da?
Hadde vært artig å sett den komboen også

Hehe, skulle gjerne hatt en, men klokkesamlingen min begrenser seg foreløpig til Omega, Bulova, IWC og Patek.. ;) Mener å huske at det ble et helsikes rabalder på Rolex-forumet på timezone da en kar prøvde å foreslå Omega-mesh på en Sub! :D Men tror det kunne sett rimelig rått ut. Breitling Superocean Heritage er jo en annen klokke som ser snasen ut på mesh..så det bør passe Sub også.
 
Stilig! Har selv aldri hatt mesh, men det ser unektelig kult ut :)

Hvordan er egentlig disse å ha på armen i forhold til den vanlige SM-lenken?
 
Stilig! Har selv aldri hatt mesh, men det ser unektelig kult ut :)

Hvordan er egentlig disse å ha på armen i forhold til den vanlige SM-lenken?

Hepp hepp, beklager litt sent svar, har vært i London noen dager, og har ikke vært så ivrig på å koble meg opp til fjasbok og nettet generelt. Var jo tross alt på ferie :D

Mesh-lenken er utrolig behagelig. Faktisk den mest behagelige stållenken jeg vet om. Har Speedmaster-style lenke på Seamasteren min, og den er veldig komfortabel i seg selv, men har fremdeles til gode å prøve en lenke som er like god som Omega-mesh'en. Den kjennes "myk", men samtidig solid!