Hvor mange og hvilke klokker tar du med på ferie?

Sub på Everest blir det her i gården.
Må la den ligge i bankboksen tiden frem mot avreise for å bygge opp savnet og glede meg (enda mer) til tur og favoritten

• Liker
Reaksjoner: Trulle75
Det ble denne ene, som er den eneste jeg har nå. Hadde jeg hatt 2-3 stk hadde jeg likevel kun tatt med 1.

image.jpeg

Jeg for min del hadde kun et med meg på tur sist ferie, og da falt valget enkelt på Seamasteren(sammen med et utvalg remmer og NATO).
image.jpeg

Hva det blir ved årets vinterferie vites ikke, da det har sneket seg en ny favoritt under huden, samt en gammel kjenning er tilbake i boksen.
Nykommeren:
image.jpeg

Den gamle kjenningen, og tanksen
image.jpeg

Ja, jeg er en dykkerklokkehore:rolleyes:

Redigert:
Siden jeg skal dra på to ulike steder i ferien blir det to ulike oppsett. Først går turen til Spania, og siden det blir mye bading blir det nok Helson Sharkdiver på zulureim:
IMAG0544_zps44442df2.jpg

Deretter blir det ferie i Nord-Norge, og der tar jeg med to klokker. Til fjellturene blir det Tissot med høydemåler, og utenom fjellturene blir det Speedy (på lenke eller perlon).
DSCF0199.jpg

IMAG1388.jpg

• Liker
Reaksjoner: Trulle75
Min faste følgesvenn på ferier er Tissot T-Touch.
Svikter aldri.

Den er praktisk med høydemåler og barometer. Kompass er også greit når solen ikke skinner.

Temperaturmåler er også greit. Bildet viser temperaturen i en elv hvor vi badet på Island.

T-Touch Island varm elv 1.jpg

8

Tok med SKX009 og Orient DayDate til Kypros tidligere i sommer, delte selvfølgelig broderlig med min bedre halvdel ;) 009'en er den perfekte badeklokke, jeg hadde aldri tørt å hoppe i bassenget med en Rolex uansett :D

Finnes ingen bedre alternativer enn denne

5EF60AEF-A38B-43D6-997F-BEC150BF1675_zpsqjnof0k0.jpg

Perfekt for 3 uker i Hellas. Trenger ikke å vite tiden mens jeg bader, så det er viktigere med en behagelig brun Nomos skinnrem (skulle det skje en ulykke er den jo vanntett til 100m)

Redigert:
Skal kjøre fra Vancouver til Vegas via Napa, San Francisco og Santa Barbara om et par uker. Tror nok det blir polaren som blir med på tur. Gleder meg til å besøke HQ Milton, Fourtane i Carmel og diverse butikker i Vegas på veien.

Skal kjøre fra Vancouver til Vegas via Napa, San Francisco og Santa Barbara om et par uker. Tror nok det blir polaren som blir med på tur. Gleder meg til å besøke HQ Milton, Fourtane i Carmel og diverse butikker i Vegas på veien.
Har du vært i dialog med Milton?
Sist jeg var i SF var de kun åpen "by appointment".

• Liker
Reaksjoner: Canuck