Tattootråden

Medlem
5. aug. 2010
Innlegg
155
hei er stor fan av tattoo ... sett at flere her på sonen har blekk på kroppen,
derfor tenkte jeg å lage en tråd der vi kan poste tattoos og anbefaling av tattovører og studioer..

kan begynne jeg:
kai`s tatoo ikke studio akkurat nå
Tattoo nation
Trond`s tattoo ikke studio akkurat nå.
Titan Tattoo.

bilder kommer
 
Tja, har ingen erfaring med tattoo steder i Norge, men skal ta min første tattovering på fredag på Milano Tattoo Convention. :)

Penger som egentlig kunne blitt brukt til klokke forsvinner nå til tattovering... jaja, lever bare én gang.
 
Annbefaler Leading Light i Sandvika, litt stive priser, men flott gjeng.
 
  • Liker
Reaksjoner: Teddy91
PK på Tusj

Er sinnssykt flink! Han har gått 13 år i lære i Japan og det merkes!
 
+1
Kai er "min" tattovør.... :D

hoho, må innrømme at jeg ikke husker hvem som satt blekket på ryggen min, men veldig fornøyd selv 3 år etter. Skulle gjerne pyntet meg litt til, men sjefen sier nei. Pluss at jeg ikke helt har funnet hva slags motiv jeg skulle hatt.
 
Tin tin i Paris. Regner med at de holder på ennå. Lang venteliste, men verdt det. Litt av en gjeng. Lukten av "krydderurter" fra bakrommet var heller ikke påtrengende...;)

Ellers er jo Frank's Tatoo i Lyon ekspert på sort/hvit. Vant visstnok noen priser en gang i tiden for sort/hvitt arbeidet sitt.
 
Jeg har bare én Tattoo:

5908f07f-b9b3-049e.jpg
 
Haha! Fantastisk!
Jeg har ingen tatoveringer og har ikke planer om å få noen heller. Så nok stygge sydentættiser på gutta i militæret som fjernet lysten..
 
Har svært positive erfaringer med Thomas, Arild og Toschie på Let`s Buzz i Bergen, Pero og Maya på Lucky 7 i Oslo og Ola på (tidligere) Tusj i Oslo. Ellers er Sacha Lehne på Primitive Abstract i Oslo også en svært habil og hyggelig tatovør, spesielt på classic/old school ting. ;)
 
Lov med en treårsbump vel? :)


Går svanger med litt blekkidéer - liker godt streken på mye hos denne karlen og har sendt forespørsel om en custom vri på et av hans motiver
http://samphillips.co.nz/custom-tattoos/

Noen som kobbler "stilen" i noe som dette til en (flink) Oslo-tatuerer?
Er ikke nok bevandret for å si hvilken "sjanger" det er - old/new school?
oO8199O.jpg
 
Hvorfor må tattiser ha hodeskaller, slanger, dolker, etc. Hvorfor ikke ha mer gladmotiv? :rolleyes:

Ikke det - skulle jeg hatt en tatovering, så skulle den gått fra underarmen, via skulder og opp nakken bak øret - og være en slange. Begynne i midten - og la den vokse litt hvert år. Kul tattoo som pensjonist. Men - vent litt; pensjonsit og tattoo? Æsj. Det får holde med leverflekker og skrukker.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: rattytdr