Noen andre som står på ventelisten til Stowa AO?

Medlem
25. nov. 2008
Innlegg
3.275
Etter en uke med mye tenking satt jeg meg endelig på ventelisten til Stowa sin Airman Original.
Er det noen andre som gjør det samme?

Ifølge mailen jeg fikk fra Stowa mente de at jeg ville få min i slutten av 2009/starten av 2010.
Venter man på noe godt venter man ikke forgjeves. Får håpe det!

Marius
 
Jeg har talt litt på knappene, og vurdert det, da et skikkelig klassisk pilotur har stått på ønskelista en stund. Har ikke hoppet i det ennå, i alle fall......
 
Jeg står på venteliste. Det er jo et vakkert ur.
Var egentlig ikke så mye å tenke på, koster jo ingen ting å sette seg på venteliste også får jeg heller se det an i slutten av 09.
Har også hatt lyst på et klassisk pilotur lenge, Har jeg funnet et annet når den tid kommer så prøver jeg bare å gi vekk plassen min i køen til noen andre. (om det er mulig da)
Lurer også litt på om det kommer til å gå raskere en slutten av 09? Er vel en mulighet for at folk plutselig ikke har så stabil økonomi lenger også må de si nei takk når de får tillbudet.
 
Jeg ble plassert på venteliste den 3/12-08, med forventet levering i slutten av 2009.
Jeg tror ikke man kan forvente at FO-en blir levert før tiden, i hvert fall. Finanskrisen ser ikke ut til å ha hatt noen innvirkning på mengden av ordre Stowa mottar – snarere tvert imot. Dessuten har flytting til nye lokaler ført til en viss forsinkelse i produksjonen. I løpet av de siste dagene er anslått leveringstid på nye bestillinger endret fra tidlig i 2010 til midten av 2010.
Jeg har forkortet ventetiden med å bestille en Antea 390 fra samme sted. Den er det ”bare” snaue 2 måneders leveringstid på :)