Dagens klokke

Bruker denne for første gang i dag:
Oratorwrist.jpg


Kasse fra ebay, verk (Valjoux 7750) og visere fra Otto Frei, og et par kvelder for å sette det hele sammen.

God helg!
 
Dritkul AP Minute_Repeater, og ikke minst filmen du har bestemt deg for å se ikveld. En av favorittfilmene mine gjennom tidene.

Jeg har bestemt meg for denne ikveld. Skal visstnok lære meg å spille Bridge ikveld. Det kan bli interessant.
28012011426.jpg
 
Dritkul AP Minute_Repeater, og ikke minst filmen du har bestemt deg for å se ikveld. En av favorittfilmene mine gjennom tidene.

Jeg har bestemt meg for denne ikveld. Skal visstnok lære meg å spille Bridge ikveld. Det kan bli interessant.

Takk for det:D Definitivt en av mine favorittfilmer også, det var LP coveret til soundtracket på bildet. Tenkte jeg skulle begynne kvelden med litt Beethoven.
Må forresten stikke innom Protid en tur også snart, må bare ha en Legend Diver;)
 
Gratulerer med et ur i toppklassen bromkamerat! Siden jeg ikke kan skryte på meg å være eieren av den forrige klokken jeg postet, legger jeg ved et bilde av klokken jeg egentlig går med:)
2e0f31ee-1678-96b4.jpg
 
Dritkul AP Minute_Repeater, og ikke minst filmen du har bestemt deg for å se ikveld. En av favorittfilmene mine gjennom tidene.

Jeg har bestemt meg for denne ikveld. Skal visstnok lære meg å spille Bridge ikveld. Det kan bli interessant.
28012011426.jpg

Si ifra om du trenger noen tips, min mor er styremedlem i den lokale Bridge-foreningen:p
 
"Rolex fredag", "IWC fredag", "Breitling fredag" - makan til mas.

Tipper jeg er den eneste i Norge som har "Passaround fredag", så skål.
2e0f104c-34b5-2f49.jpg
 
Tillater meg et par WR fra igår. Besøk på Camp Nou må dokumenteres... :D Fikk mange rare blikk da jeg skjøv frem lanken for å knipse wrist shot av 16600... men ALT for Tidssonen....

5396654290_b997120a18_b.jpg


5396652190_e2ed87be2d_b.jpg