Dagens klokke

Det ER Rolexfredag. Eller...diverfredag. Whattheh..l - Rolexdiverfredag!:cool:

590fb1af.jpg

4fa0b1f2-8789-3989.jpg

Jeg gikk på en liten smell i går, jeg har alltid likt disse klokkene fra Edox og når det var 50% klarte jeg ikke å la det vær :)

Hallo! Alle vet at diver på en fredag er optional. Men at dere garvede ts-ere stiller med annet enn rolex i dag er jo rett og slett en kjempesmell. Fredag ER rolexdag, det er barnelærdom ;)

Ny klokke kjøpt av en hyggelig TS medlem i går. Han hadde
Tidligere kjøpt av TS medlem. Det er godt klokken holder
Seg innenfor familien.
God helg

8cee1d15.jpg

Fredagsklokken

På Fredagen går jeg med den eneste og fineste klokken jeg har: Seiko SKX 007 ;)

Ønsker alle en god helg!

Torje

Bruker denne for første gang i dag:
Oratorwrist.jpg

Kasse fra ebay, verk (Valjoux 7750) og visere fra Otto Frei, og et par kvelder for å sette det hele sammen.

God helg!

Dritkul AP Minute_Repeater, og ikke minst filmen du har bestemt deg for å se ikveld. En av favorittfilmene mine gjennom tidene.

Jeg har bestemt meg for denne ikveld. Skal visstnok lære meg å spille Bridge ikveld. Det kan bli interessant.
28012011426.jpg

Dritkul AP Minute_Repeater, og ikke minst filmen du har bestemt deg for å se ikveld. En av favorittfilmene mine gjennom tidene.

Jeg har bestemt meg for denne ikveld. Skal visstnok lære meg å spille Bridge ikveld. Det kan bli interessant.

Takk for det:D Definitivt en av mine favorittfilmer også, det var LP coveret til soundtracket på bildet. Tenkte jeg skulle begynne kvelden med litt Beethoven.
Må forresten stikke innom Protid en tur også snart, må bare ha en Legend Diver;)