Jeg har også en pakke på vei... # Mottatt#

GRATTISS med en FET PAM.FOKK!! altså - dette er akkurat det jeg ikke trenger å se:D har selv bestemt meg for at jeg må en Pam i år i tillegg til en ny Rolex (mm). :confused::roll::roll:
skulle aldri opprettet en profil her inne ;)
 
Takk for hyggelige tilbakemeldinger, folkens :)
Det er en god følelse å kunne fornye medlemskapet i klubben.

Husker UJU fortalte meg på GTG at han ikke forstod hvorfor jeg solgte min gamle. Vel UJU, denne er kommet for å bli :D


Var det en grinete sjåfør som kom? :evil:

Hehe, nei. Men hun ble litt flau når jeg viste henne at ringeklokken var 10cm fra inngangsdøren, og navnet mitt var tydelig merket på et gult klistermerke.

Flott, gratulerer, trodde det var dameklokka som kom!

Nei, dameklokka får vente noen år. Neste år er det jo 50-års jubileum for den klokken, og håper på en ny utgave. Noe relansering av de første modellene, med svart bezel og subdials... Ønsketenkning det da, men... ;)
 
Slik en skal jeg også ha - Klinkeklart! Fantastisk lekkert, som så mye annet som kommer fra det landet der!
Gratulerer!!
 
Flotte greier Sponon! Grattis med nytt!

Jeg har kommet til den konklusjon at hvis jeg noengang blir Paneraieier, blir det nok en 312. Synes den ser bra ut, har inhouseverk, også har den dato og sekundviser. Jeg forlanger ikke mer:)
 
Nydelig! 312 er en virkelig flott PAM..! Grattis!

Takk, Mogens. Ikke verst din 321 heller :)
Vet du bruker den nye lenka for tiden (NICE!), men har du også begynt jakten på den perfekte remmen? :)

BTW har også en sending på vei inn, gleder meg.:p

Do tell :D

Gratulerer (igjen) med 312!

Hyggelig å ha deg tilbake i panerai-312-klubben :)

Takk for det. Hadde egentlig en annen Panerai i kikkerten, men falt alltid tilbake på den rene skiven :)
 
Takk, Mogens. Ikke verst din 321 heller :)
Vet du bruker den nye lenka for tiden (NICE!), men har du også begynt jakten på den perfekte remmen? :)

Ja, det "renner" inn med remmer om dagen også:p Jeg må si at jeg er skikkelig imponert over en rem jeg fikk forleden fra Micah (vintagerstraps.com). Det er supervaluta for pengene; så myk og fantastisk flott!
 
Takk, BRIO :)

Hmmm... Kanskje jeg skal prøve meg på vintagerstraps. Godt utvalg, og flott finish på de. Bestilte en fra Greg igår.