Rolex Red Sub

Uten å mål om å forkludre tråden, men hva med en gull nippledial svart 1680?
Hvis ikke dette er en av de lekreste klokkene i gull overhode, vet ikke jeg?

http://www.interwatches.com/rolex-submariner-1680-image-25988-119445-bg.jpg[IMG]

(jeg ser av den flotte samlingen din at det ikke er altfor mye som glimrer av gull, og det er det muligens en grunn til - hva vet jeg) :)[/QUOTE]

Det der er den flotteste subben i gult gull! *sikle*

Godt vi er forskjellige.
For min del blir det som å si at En Maserati GranTurismo er bedre enn en Maserati Mistral.
Eller at et nytt Aj "Ægget" er bedre enn et patinert eksemplar fra '58.

Og det vet vi jo alle at bare er tull. Vintage over nytt anyday.

Nei nei nei Ursa Major, det er nytt over vintage anyday.
Neida, det var ikke meningen å rakke ned på gamle utslitte klokker til blodpriser. Men vi må ikke glemme at det også er viktig å motbevise G.Gekko på at vi hele tiden driver å onanerer til hverandres klokker:p

Nei nei nei Ursa Major, det er nytt over vintage anyday.
Neida, det var ikke meningen å rakke ned på gamle utslitte klokker til blodpriser. Men vi må ikke glemme at det også er viktig å motbevise G.Gekko på at vi hele tiden driver å onanerer til hverandres klokker:p

Hehe, jepp. Jeg er jo heller ikke rent lite subjektiv i min holdning. For min del gir nemlig nye klokker meg ingenting. Det er jo en heldig situasjon å være i, for det er svært få klokker på sonen jeg er misunnelig på! (må være 5517 til Frodo, 6536/1 til JCE og hele kofferten til Braanaas. Aj! Det var noen allikevel...).

Så klart jeg onanerer når disse dukekr opp på skjermen, hehehe!

Tok meg personlig i å surfe på ebay etter Rolex + 1680 etter denne tråden kom på banen. RedSub hadde nok aldri kommt på tale for meg, med mindre noe drastisk skulle skje finansiellt - men 1680 er jo en særdeles vakker sak som absolutt ikke koster skjorta (jada, tusener på tusener, men ikke mer enn en 16610 av noget nyere dato)

I tillegg kunne jeg meget gjerne gått rundt med en 1675 pepsi om noen hadde gitt meg en :D

Det er jo en heldig situasjon å være i, for det er svært få klokker på sonen jeg er misunnelig på! (må være 5517 til Frodo, 6536/1 til JCE og hele kofferten til Braanaas. Aj! Det var noen allikevel...).

Grisegutten!
Jeg er også misunnelig på milsuben min.
Den er liksom bare i min forvaring til en barna arver den.
:D:D:D

Hehe, jepp. Jeg er jo heller ikke rent lite subjektiv i min holdning. For min del gir nemlig nye klokker meg ingenting. Det er jo en heldig situasjon å være i, for det er svært få klokker på sonen jeg er misunnelig på! (må være 5517 til Frodo, 6536/1 til JCE og hele kofferten til Braanaas. Aj! Det var noen allikevel...).

Jeg tror ikke jeg liker retningen denne tråden har tatt :p

Tør jeg spørre hvordan i all verden du endte opp som eier av en MilSub? :)

Jeg brukte mye penger. Også kjøpte jeg i forkant av den hysterien som har kommet etterpå, så det var ikke så ille som man skulle tro.:p

Tilbake til tema for tråden...
Så dette bildet på Jakes blog. En ufattelig strøken og lekker Red
PC-Darren-1680-Red-Sub-with-Converse-All-Stars.jpg