Ny bruker av forumet

Ja... Takke meg til de små blå... Hva heter de nå igjen? Ehh... Via... nei... Vai... nei.. Vi... nei... Valium, var det ja...

Godt du kan hjelpe oss med dette å bli gammel Jardar! Alltid greit å ha noen støttespillere litt opp i årene!

Men...

Skremmer ikke vi vekk alle nyregistrerte brukere nå?? :D

Edit: Var vist ikke den store velkomstråden, så da er det ingen fare! :D

Jo, vi er vel kanskje litt off-topic nå...

Beklager til trådstarter! :)

Prøver igjen, beklager bidekvaliteten

Rolex-Panerai048.jpg

Paneraien er tilnærmet ubrukt mens SD er godt brukt - skiva har krakkelert på kryss og tvers, Tritiumen har gulnet og Bezelen spiser ikke lengre skjorter. Har sittet på hånden i mange år under varierte forhold.
Alternativt bilde kan sees i dagens Aftenposten side 7, SDen bæres på høyre håndledd og GPS på venstre.

Slipper heldigvis å spise piller når jeg kommer hjemmom........:D
Tom

Utrolig kult med ur som virkelig blir brukt som verktøy!

Ta med deg paneraien neste gang, de har jo lang fartstid innen diverse millitære grener! ;)

106en er klokken jeg liker best å gå med. Jeg har også brukt den til alle daglige gjøremål, sykkelmekking, transport på sykkel og reiser hit og dit - riktignok ikke til spesielt mye fysisk krevende arbeid. Du burde kanskje sørge for at bezelringen sitter godt fast. Min er ikke 100% tight, men mer enn tight nok for min bruk. Den plast-delen som holder den på plass ble forbedret etter D-serien tror jeg, og er mer varig. Har klokken vært til service er trolig plastringen byttet ut.

Ellers er titanet og lenken veldig lett å børste over med Bergéons glassfiberpenn for det tilfelle du skulle få riper i kasse eller lenke.

Flott at noen bruker klokkene ! :)

IMG_5127_1.jpg