Dagens klokke

183a80d5.jpg


Beklager å måtte kjede dere med nok et bilde av BP FF AC på NATO, men venter ny kevlarrem og lenkedeler denne uken ;)
 
"Jeg digger perlon, får alltid en perfect fit med den reima. Har i det siste begynt å modifisere Nato reimene slik at de "funker" som perlon, må si de er mye behageligere på denne måten......."

Vennligst forklar ;)

Hvis du ser på bildene så ser du at den mangler den lille ekstra "flapsen" som går under klokka. Dette gjør at jeg kan vri reima akkurat som jeg vil, slik at jeg får spennen sentrert under håndleddet samtidig som at klokka blir liggende lavere på håndleddet. Var aldri noen fan av å ha en stor klump med reim på kanten av håndleddet slik det gjerne blir med en orginal Natoreim.
Hvis det er nødvendig svir jeg også et ekstra hull for å få en helt perfekt passform.
 
Hvis du ser på bildene så ser du at den mangler den lille ekstra "flapsen" som går under klokka. Dette gjør at jeg kan vri reima akkurat som jeg vil, slik at jeg får spennen sentrert under håndleddet samtidig som at klokka blir liggende lavere på håndleddet. Var aldri noen fan av å ha en stor klump med reim på kanten av håndleddet slik det gjerne blir med en orginal Natoreim.
Hvis det er nødvendig svir jeg også et ekstra hull for å få en helt perfekt passform.

Det høres for meg ut som om du må begynne å bestille Natoremmer RAF-style i stedet for G10.... Så slipper du å modde remmene! Relevant info her.
 
PAM 312 i dag med sin nydelige 1950-kasse og med 50-talls rekvisita i bakgrunnen. Inspirert av Bullit måtte jeg prøve å finne noen farger som passet sammen slik han alltid er så god på i sine bilder. Hm..denne remmen blir alltid litt mer oransje på foto enn i virkeligheten.

img2309a.jpg
 
Åhh..Aya XXV. Det er få ting som er penere enn en smekker sideligger. Var det ikke en Merkel o/u på et annet av bildene dine forresten?

Stemmer det ;) Og en Bühag Lux drilling har blitt foreviget også..
Har vært en tur "sydpå" hos foreldrene og da ble det en "Harrytur" også, så i dag har det blitt Ibericoskinke med "lun" avokado etterfulgt av sebrafilet med amadinepoteter og karamellisert rosenkål til middag. Sebra kan trygt anbefales! Fantastisk mør med korte fiber, litt lysere enn hestefilet og smaker litt "vilt". Hmmmm... Dette ble jo langt og totalt OT, men dagens klokke er Eternaen ;)
0712.jpg