Dette gjør livet godt å leve - hverdags-edition

Kona har brukt DJ TT mye i det siste. Så ved middagsbordet at hun hadde byttet til en "mote-klokke" med skinn rem. Spurte om hun ikke brukte DJ'en lenger. "...Jo, men når hun satt på jobben så skrapte lenke ned i bordet, også var hun litt redd for å få ripe i lenka..." :) Ja, ja, større OCD en undertegnende.

• Liker
Reaksjoner: Teddy91
Når man kommer hjem til familen på en fredag, spiser middag - og får et innfall kort deretter og kaster seg på sykkelen og ta en tur langs havet selv i kraftig vind. Herlig. :)

Når man har hentet ny sykkel og ikke kan vente på at middagen blir klar, så den kan fortæres og deretter kaste seg ut på sykkeltur.

Edit: Og fantastisk følelse etter 35 km med ny sykkel.

Redigert:
At DHL klarer å levere min nye Hovertrax fra Hong-Kong til Oslo på under 24 timer.

For de som lurer på hva Hovertrax er for noe så kan de se her (finnes flere forskjellige navn på samme produkt):

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Når man står og fomler og leter etter Visakortet i en butikk og telefonen ringer..: "Hei, savner du et Visakort?"

Det er ikke alle som hadde tatt seg bryet med å ta med seg kortet, søke opp telefonnummeret til eieren, for så å ta seg bryet med å møte rotehuet som har mistet kortet! Godt det finnes noen slike ;)

Redigert:
Når man står og fomler og leter etter Visakortet i en butikk og telefonen ringer..: "Hei, savner du et Visakort?"

Det er ikke alle som hadde tatt seg bryet med å ta med seg kortet, søke opp telefonnummeret til eieren, for så å ta seg bryet med å møte rotehuet som har mistet kortet! Godt det finnes noen slike ;)

Hehe.. i en slik situasjon hadde jeg vært så stressa at jeg hadde tatt telefonen og sagt "jeg er opptatt nå, ring tilbake senere", og så slengt på røret. Så jeg hadde blitt stående å fomle og lete.....

Denne avataren.

3314.jpg