Tusen takk til @hulken for helt topp service og en hyggelig handel! Holdt avtale og leverte klokken som avtalt. Helt klart en Good Guy og har ikke noe problem med å anbefale handel med han!
Har hatt besøk av @Pina idag - det viste seg å være en svært hyggelig og kunnskapsrik kar, som det
bare var en fornøyelse å gjøre handel med. Skikkelig Good guy!
Kjors
Solgte en klokke til @NilsOT. Utmerket kommunikasjon og alt som avtalt. Ventet tålmodig på klokken da helligdager kombinert med postens nær sagt vanlige forsinkelser utsatte leveransen noen dager. Absolutt en Good Guy!!
Har hatt besøk av Pina idag - det viste seg å være en svært hyggelig og kunnskapsrik kar, som det
bare var en fornøyelse å gjøre handel med. Skikkelig Good guy!
Kjors
Vil takke @Kristoffer S for nok en hyggelig og ryddig handel. Solgt to klokker på kort tid. Begge ganger penger på konto før postens (noe treige) leveranse var gjennomført
Har vært gjennom en hel haug med remprodusenter de seneste årene (Greg Stevens, Heroic18, Julien Landa, Toshi osv.). Jeg kan med hånden på hjertet si at remmen jeg kjøpte av Olando ikke virker å stå tilbake for noen av disse når det gjelder opplevd kvalitet. Snarere tvert om...
Det blir nok flere remmer på meg ved en senere anledning