Omega Planet ocean eller TG carrera 1887?

Tag henger nok høyt ja :D Fikk dessverre ikke til å kikke på PO men gleder meg veldig til å sjekke de ut på tirsdag.

Før påske så var jeg fullt overbevist om at breitling avenger 44mm var veien å gå etter å ha sett de på nett. I virklighetens verden så kjølnet entusiasmen kvikt og Tag en var tilbake i tet.
Selv et knall tilbud på en Breitling Chronomat klarte ikke å rokke ved det.

Omegaen ser i mine øyne helt rå ut på bilder, skikkelig forseggjort. Digger også keramikk bezelen og størelsen virker å være akkurat der jeg vil ha den.
Og det faktum at omega virker å henge veldig høyt iblant dere entusiaster er også en viktig faktor.

Så er den like rå i virkeligheten og greier jeg å lage en grei deal så skal man ikke se bort ifra at det blir omega :D

Da har jeg vært å titta på planet ocean. Dæven det var noen skikkelig fine klokker, fikk " litt" tenning :)
Som nevn over her så var kronograf versjonen veldig stor og ble nok litt i overkant. Men det fineste uret i mine øyne.
Den vanlige versjonen i stor str 45,5mm var også aldeles nydelig og passet hånden mye bedre med sin litt slankere profil.
Prøvde også 42mm versjonen med titan. Den synes jeg rett og slett ble litt pinglete på armen, kanskje ikke så rart når man akkurat har prøvd de andre.

Foløpig konklusjon er å la det synke inn noen dager og se om tenninga holder og kanskje prøve å finne et fint eksemplar på finn eller her.
Konkret er det nok big size uret som er sort med hvit skrift og sort bezel i 45,5mm som er mest intresant
Er det noen som sitter på en sånn og vurderer salg så henvend deg gjerne her på tråden eller pm :D

Da har det skjedd ting her og jeg har nå blitt en lykkelig eier av en PO :mrgreen: Takker for alle tips og råd. Fikk forresten usedvanlig god servise og behandling av gutta på urmagasinet (protid) i Ski:)

Gratulerer med råtøff klokke. Tror nok du valgte helt riktig der. Ser veldig bra ut på deg :)

Nå har dessuten galskapen nådd deg og du begynner raskt å se etter noe nytt ;)