Oppdatert! MC/BIL- GTG

Vel, @iron-man og @Callahan. Det var lenge siden. Jeg var ung og uerfaren. Hun var blod og hadde en rød 323. Vi satt i forsetene. Hun på høyre side og jeg på venstre. Hun sa; "Du er litt rask". Jeg passerte, og har hatt mye glede av det senere.

:cool:

Redigert av en moderator:
Hei igjen!

Har nå snakket med cafeen vi skal møtes på. Vi var hjertelig velkommen og jeg booket et bord til oss.

Jeg er usikker på hvor mange av oss som ønsker å spise, men om alle skal spise ønsker de en forhåndsbestilling av mat om det er flere en 18 personer. Vi er nå 20 stk som har meldt seg på... så da spørs det om alle vil spise?
Håper alle kommer og gjerne flere også, men hadde vært digg å sluppet den runden med forhåndsbestilling:p

Kunne jo hørt om de kunne ha laget istand noe felles som alle kan forsyne seg av. Hva tror dere?

Ønsker nå en endelig bekreftelse på at hvem som kommer. For å slippe at alle svarer er det enklere at de som vet at de ikke har anledning gir meg en beskjed eller skriver det her, så sletter jeg dere fra listen.
- @Mysil
- @komodo
- @Kawatching
- @Tom Henriksen
- @Tagliano
- @chevy4548
- @petterhg
- @Propellue
- @Jojo
- @Hauk
- @Vasbotten
- @Chalshus
- @Zawatch
- @rolf s
- @OsloLosen
- @Timewarp
- @Julien
- @hagsve
- @Pippen

8-D

Jeg kommer!

Mat er unødvendig for meg. Om nødvendig blir det tilstrekkelig med en kaffe/brus og kanskje en is å bite i...

Glimrende tiltak!

8-D

Siden jeg bor ikke så langt unna, kunne det vært morsomt å se ansiktene bak nick'ene, samt endel interessante biler/klokker. :rolleyes:

Regner jo med at klokker også vil få endel fokus :confused:

Om jeg ikke skremmes bort, bidrar jeg med en PAM og en Q5.

Dessverre, skulle gjerne, men logistikken går nok ikke opp denne gangen. Har ikke fått hentet den enda heller. Håper en ny sjanse byr seg etter hvert :)

Jeg håper vi kan få til en 911 gtg når du har fått vognen ! Gleder meg @Callahan.
obs du burde vel også få deg en "Callahan" GMT master tt Rootbeer (Clint Eastwood) etterhvert ?

er 95% sikker på at jeg har tid til å være med :)
6378

Jeg er ganske sikker på at jeg har mulighet til å ta en tur. Hvis det er plass da så klart. Og mulig co-pilot om han har lyst/tid og får lov av sjefen da selvfølgelig, eller hva @Thomas84 :mrgreen: Mat er ikke så farlig for min del heller den dagen men godt selskap er alltid hyggelig. Fremkomstmiddelet blir nok trolig dette isåfall:

Kommer om jeg har mulighet, og tipper det passer, men det vet jeg ikke før den dagen omtrent... :)

Kommer forøvrig i BMWn. Bare en E91 diesel stasjonsvogn (men såpass modifisert at den klarer under 9 min på Nürburgring).

Ja, jeg må jo dukke opp jeg også. Trenger ikke mat, men en kopp kaffe er aldri feil.
Aner ikke hva jeg dukker opp i, men det har vel enten 2 eller 4 hjul. Er ikke superfornøyd med tilstanden på noen av dem for øyeblikket, men det får vel duge.

Zawatch: Det er ikke tilfeldigvis en 535 post-facelift du har vel? Har sikla på en sånn lenge og det hadde vært artig og fått tatt en i nærmere øyensyn. De dukker opp så altfor sjeldent.

Så bra at flere ønsker å delta :mrgreen:

Det ble nevnt tidligere i tråden at det var ønskelig med en liten kjøretur når vi først hadde samlet så mange autofile.

Kjenner ikke området så godt som sikkert flere her inne, så bra om noen tenker ut en liten sløyfe som passer bra.

Legg gjerne ut forslag her også.

En bilbutikk?

Jeg har ikke besøkt den selv, men min far har nevnt at det på Ramstadsletta, ved siden av Esso-stasjonen/Scandic Hodel/Gartneriet skal være en bilbutikk med en del finere biler. Han har misstenkt at det har vært tidligere (1-3 år gamle) leasing biler.

Det er ikke lange turen, men en liten "swipp".

:cool: