Favoritt TV-Serier... Topp 3

Klarer ikke helt å engasjere meg i Mad Men..Prøvd 3 ganger :p

Ellers så har jeg i det siste trykket for gardinene, låst alle dører, dobbeltsjekket at gardinene er helt lukket og satt på skikkelig dårlig reality (flaaaaaaaaaau) :p Men jeg kan ikke noe for det.. Jersey Shore får meg til å rulle rundt av latter!
 
Droppet innom MTV her om dagen jeg også, men kan ikke si jeg ble imponert av Jersey Shore.

Å putte masse bolekiser sammen i en leilighet, filme at de sjekker opp damer og banker opp andre bolekiser falt liksom ikke helt i smak.
 
Har også startet på Mad Men. Er ferdig med sesong 1 og følger ivrig med videre. Eneste problemet er at det er en gedigen øvelse i viljestyrke for en eksrøyker å se den konstante dampingen som foregår.
Drikkelysten derimot stiller jeg ofte med en god maltwhisky.
 
Første episode, sessong 5 av Dexter gikk på TV i USA igår, jeg skal begynne å se på den nå!:p
Forresten så startet Boardwalk Empire, søndag forrige uke i USA. Første episode er sett og WOW for en serie. Sopranos møter Mad Men på en rar men utrolig bra måte!
 
Hei, Rovers, den digger jeg også! :D Går den fortsatt på NRK2? Larry David er sinnsykt artig!

Min topp 3:

* The Sopranos
* Band of Brothers (miniserie)
* Family Guy/ Simpsons
 
Vi er midt i tv-sesongen, på tide med en oppdatering.

Er glad i "biler", derfor er det mest å finne i utlandet.

Fifth Gear er med nytt format/mannskap. "Avataren" min jobber der nå og viser ansikt og snakker, jeg må bytte avatar.

Top Gear Australia er i sin 3. sesong, er faktisk godt underholdende. Samme konsept men med fantastisk natur.

Top Gear USA starter om et par uker, vil bli utrolig spennende.
 
Jeg har falt helt hodestups for Mad Men, er i gang med sesong 3. Anbefales på det sterkeste!

PS - hovedpersonen har en JLC Reverso!
 
boardwalk empire

Den serien er absolutt å anbefale. Samme menneskene som sto bak Sopranos er involvert i produksjonen...

Har sett de første episodene nå og dette virker veldig lovende...
 
Er godt i gang med første sesong av Breaking Bad. Ikke helt overbevist ennå, men ok underholdning.
 
1. Entourage
2. Nip/tuck
3. Dexter
4. Gossip Girl
5. Band of Brothers
6. How i Met Your Mother
7. True Blood

Ble litt lenger en topp 3 :p Men noe må man jo gjøre mellom studiene og klokkespottingen! :D
 
Nå er siste sesong av 24 og The Pacific i hus :D

I helga blir det benka i sofaen med masse snus, cola & chips :mrgreen:
 
IKKE en favoritt men vil nevne det siden det er flere "motorhuer" enn meg her inne.

Top Gear USA hadde premiere i går, jeg fikk den og hadde store forventninger for 1 time siden.

Terningkast: 3!

Samme opplegg som originalen, 3 ganske kjedelige programledere. Men bra produksjon - fullt på høyde med BBC. Det er History Channel som står bak.

Høydepunktet var nok Buzz Aldrin som kjørte "billig bil".

Skal jeg se det neste uke? Ja, men det kan godt vente til helgen...