Dagens klokke

Kveldskos; dobbel espresso 50/50 med Baileys. Godt humør og våkne øyne:) Trengs nå før juletentamene.

Får ta en "Mathfjeld-wristshot" jeg også ;)

Omega Seamaster 30.

5c5bb751.jpg
 
Le Jour

Idag har jag en härlig 70-talare på armen.

lejour-17.jpg


Är precis ny på detta forum och hoppas det är ok, även om jag är svensk (med norske rötter förvisso) :)
 
Mekanisk også på veggen. En ekte skipsklokke som slår 4-timersvakt slik det har vært til sjøs i århundrer. Den slår hver halve og hele time fra 1 til 8 slag og ved 8 slag er 4-timersvakten over. Amerikanske Chelsea Ship's Bell laget siden 1897 med egenprodusert urverk bestående av 364 deler og 11 jewels. Hmm...burde vel egentlig posert med Yachtmaster til denne veggklokken, men det har jeg altså ikke.

img2117l.jpg
 
De har vært heldige hvis de fikk gå 4 timers vakter. Da jeg var i marinen gikk vi 6 timer på 6 timer av, 3 uker i strekk
 
Mini-lunsj-GTG med Ursa i dag, tok en nærmere kikk på hans nydelige Redsub :D


Dårlig lys og enda dårligere fotograf gjorde at hverken bildene med speilrefleksen eller mobilen ble spesielt bra, men det er jo viktig å dokumentere likevel :D

DSC_0302.jpg


IMG_20101117_120131.jpg
 
Mini-lunsj-GTG med Ursa i dag, tok en nærmere kikk på hans nydelige Redsub :D


Dårlig lys og enda dårligere fotograf gjorde at hverken bildene med speilrefleksen eller mobilen ble spesielt bra, men det er jo viktig å dokumentere likevel :D

QUOTE]

Da slapp jeg å legge inn "dagens". Takker for hyggelig møte! Tror herrene ved nabobordet syntes du var noget spesiell da speilrefleksen dukket opp, hehe!
 
Det finnes verre måter å starte dagen på enn å sitte i lyngen og lytte til en gjallende los mellom treleggene nedenfor.

IMAG0021.jpg


Tilbake på kontoret etter kles- og klokkeskift.

PB170258.jpg
 
Pokker så flotte Rolexer her nå. Og jeg som hadde tenkt å ha på meg SD'en i dag...
Men så ble det bare denne...:cool:

0ac3366d.jpg
 
Tudor på kroko

Byttet ut natoen med en Kaufmann kroko. Krokodilla er mye behageligere enn nato så det blir nok exit nato. ;)
tudor17112.jpg

Litt irriterende med så mye "luft" mellom springbars og uret med det får stå sin prøve..