Forumoppgradering og vedlikehold 30.oktober

Dere har fortsatt tilgang til dette.
Gå nederst på forumforsiden, til "Aktive medlemmer". Trykker dere på "41 users online" (41, eller hvor mange som er online for øyeblikk), vil dere få opp skjermen dere etterlyser.

Man kan fortsatt ikke se hvilke tråder andre brukere leser. Jeg får bare opp:

"Ser på forumliste
Tidssonen.no - Klokker, klokkeforum, kjøp og salg av klokker. " på hver bruker. Alle kan ikke henge på fremsiden, noen må jo browse tråder ;)

Hyggelig feature med Bell & Ross klokken på forsiden, men hadde vært hyggelig å se andre ur der og! Mulig å la det "gå på rundgang" blant et par ur? Skjønner at det kan være litt tricky iforhold til diverse copyrights, merkevarebeskyttelse osv osv, men er vel verdt et forsøk? :p

Man kan fortsatt ikke se hvilke tråder andre brukere leser. Jeg får bare opp:

"Ser på forumliste
Tidssonen.no - Klokker, klokkeforum, kjøp og salg av klokker. " på hver bruker. Alle kan ikke henge på fremsiden, noen må jo browse tråder ;)

Har nå testet litt. Slik det ser ut, så skal denne funksjonen fungere som den skal. Kanskje det bare er ekstra mange som henger i forumlisten akkurat nå? ;)

Men jeg skal se litt mer på det jeg, og evt. finne ut om det er et problem flere som kjører denne forumplattformen opplever :)

Ser ut som det er fikset nå Juice, takk =)

Jeg har en relativt stor skjerm, og etter oppgraderingen så blir Tidssonen sentrert mitt i skjermen, istede for å være fullscreen. Er dette noe jeg kan fikse selv på under instillinger? Legger ved to screenshots for å forklare litt bedre:

5171492358_6d94c4eac1_b.jpg

5171492426_6634a41902_b.jpg

Sponon:
Dette har å gjøre med et ønske om å ha et konsistent utseende uavhengig av nettleser og skjermoppløsning.

Dynamisk bredde er egentlig litt på vei ut, da det er svært vanskelig å designe gode sider med tanke på det vanvittige spennet som er av ulike oppløsninger og nettlesere nå om dagen (tenk alt fra mobile enheter til 30" LCD displays).

Håper ikke det er for til stor irritasjon ;)

Har nå testet litt. Slik det ser ut, så skal denne funksjonen fungere som den skal. Kanskje det bare er ekstra mange som henger i forumlisten akkurat nå? ;)

Men jeg skal se litt mer på det jeg, og evt. finne ut om det er et problem flere som kjører denne forumplattformen opplever :)

Nå har alle medlemmene hengt I forumlisten I 2 uker. Skjer det så lite spennende I forumet om dagen.:p:p:p

Der ser problemet ut til å være løst. Det kan se ut til at Tapatalk-tillegget ikke kom særlig godt overens med oppgraderingen av forumplattformen, og at dette var kilde det anomalien.

Kan noen bekrefte at "Hvem er online" fungerer igjen?