Rolex-GTG i Oslo torsdag 28.10

Hvis Fedex vil meg vel blir det offisiell unboxing på Oslo GTG på torsdag!;);)

Jeg følte at noen måtte ta ansvar og når Ursa sin godbit (?) neppe rekker frem falt det på meg...

Ja, nå ble jeg enda mere spent! Denne kvelden kommer til å bli en høydare!
 
Da har jeg sendt ut stedsbeskrivelse til alle 20 påmeldte! :D Dersom noen mener de har meldt seg på uten å få PM, kontakt meg så fikser vi det.

Jeg gleder meg! :D :D :D
 
...Norges Bank ?;)

PS! for å unngå misforståelse, jeg er ikke bekymret i det hele tatt...20 klokke-"geeks" på samme sted burde avskrekke enhver...

Spesiellt når man tenker på at 99.99% av norges befolkning ikke legger merke til (for ikke å si gjenkjenner) hva klokke en person har på seg.

Dog tenker dere på å stable Rolex-boksene på bordet er det kanskje en annen ting...


Noen som skal ha klokke på hver hånd da, som seg hør og bør under et klokke GTG ? ;)
ca8.jpg
 
Noen må påta seg ansvaret for å ta masse bilder som dere kan dele med oss som ikke har anledning til å være med!
 
Skal en tur innom Lervik ur i morgen, så det kan være at det blir en unboxing på GTG... Dersom jeg klarer å holde meg så lenge da :p
 
Er jo alltids lov å ta en liten titt for deg selv først da:) behøver jo ikke si det til noen:p
 
Da må jeg meddele at gjestelisten er spikret, det skal gode grunner til å endre denne nå :D Vi har 22 påmeldte, jeg håper alle kommer.

Vi sees i morgen dere! :D :D :D
 
sitter her og

gleder meg som en unge. Må bare erkjenne at jeg har samme følelse som når man skulle på fest som 17 åring.
 
Skal, skal ikke...

Fedex klarte brasene. Nå er spørsmålet om jeg klarer å sitte og se på denne pakken i 2 1/2 time:confused::confused::confused:

b25690a8.jpg
 
Nei, nei, nei :D Hold ut, Mogens! Tenkt på tilfredsstillelsen over å åpne den foran 20 spente ansikter og med litt læskende drikke innabords :D
 
jobb jobb jobb. noen ganger er dumt å drive eget. måtte sette lommeboka foran treffet i dag, bittert.....