Dagens klokke

10748019_1621731434721001_988049793_n.jpg
 
Snart denne:
15028047534_839aef4536_b.jpg


Gleder meg til å få åpna boksen. Blir jo helt som et barn på julaften av denne "hobbyen". :D
 
Det visste jeg ikke. Kjekt det. :)

@Hammerfjords eneste Rolexbilde her på TS nylig burde vel fått sin Tumblerplass det også. :p


Det ser ut som du er skikkelig spent om hvordan jeg ser ut i ekte @Loevhagen...
Men jeg er som Machete: Jeg verken Twitter eller Tumblr´er...
Da er det ikke så enkelt å finne trynet mitt på nettet;)
 
Redigert av en moderator:
Det ser ut som du er skikkelig spent om hvordan jeg ser ut i ekte @Loevhagen...
Men jeg er som Machete: Jeg verken Twitter eller Tumblr´er...
Da er det ikke så enkelt å finne trynet mitt på nettet;)

Du overdriver nok din egen betydning, Monsieur. Jeg liker vaktbikkjer - og synes de er viktige i ethvert (nett)samfunn. Men det må være lov å samtidig si at man kan innimellom bli litt lei gneldringen. ;)
 
Redigert av en moderator:
Du overdriver nok din egen betydning, Monsieur. Jeg liker vaktbikkjer - og synes de er viktige i ethvert (nett)samfunn. Men det må være lov å samtidig si at man kan innimellom bli litt lei gneldringen. ;)

Den første kommentar på datoen var humoristisk ment, den andre på bilden var ironisk ment... Du må ikke ta alt seriøs der.
 
Må brukes mens leken er god



Må passe på å bruke OS'en før den blir solgt. Fremdeles ledig folkens...
 
Redigert:
Slenger denne ut her :) Jeg er reklamefotograf, og jobber tett med det Norske Kokkelandslaget. Om tre uker reiser de til VM i Luxenburg. På matsalen i dag hadde de visning av endel av elementene som skal brukes i konkuransen. Blant annet en skjokolade "piece" som er formet som en klokke. Til info så er Norge blant de absolutte favorittene, og en svært respektert nasjon innenfor den kulinariske verden :)