Pam 512

Medlem
10. okt. 2010
Sted
Oslo
Var nysgjerrig på den "nye" 1940-kassen, så jeg tok turen ned på Bjerke for å ta en titt på den nye PAM512, som de har fått i hus. Ble umiddelbart skuffet over at den bare er 42mm, siden jeg trodde den var 44, men pen var den likevel.
Men tror jeg heller venter på 510. :)
null_zps55545780.jpg

Digger 1940 kassen, men den så kanskje litt liten ut ja. Kommer litt an på hvor store armer du da:p

Fullstendig uenig med alle innlegg over:(

Synes den ser flott ut og har en størrelse jeg kan - og bør - forholde meg til:cool:

Fullstendig uenig med alle innlegg over:(

Synes den ser flott ut og har en størrelse jeg kan - og bør - forholde meg til:cool:

+1

Eneste minuset er et lite interessant urverk. Skulle gjerne sett P.5000 i denne men vi kan jo ikke få i bøtter og spann :p

• Liker
Reaksjoner: trqen
@FnuSnu99 Foreløpig prisestimat fra Bjerke er 44.300 for 510 når den en gang måtte komme, forhåpentlig i løpet av året;)

Redigert av en moderator:
@EBenz , takker og bukker:D
Må si jeg liker den jeg, alltid likt radiomir men synes reimskifte er noe herk på den, og her er jo den saken løst. Men 42mm er jeg ikke helt sikker på, må prøves ...kan jo og være det er HELT rett

Redigert av en moderator:
Ble ikke helt klok på den... Digger "fifty"-stilen med stor typo, så denne ble litt spinkel. For meg er PAM 44mm, enkelt og greit. :)

Virker ikke som jeg er den eneste som venter på 510 :eek:

Ikke rart når den koster 44k, har 8-days inhouse, og ser slik ut:cool:

ml_image.3311903.jpg

Virker ikke som jeg er den eneste som venter på 510 :eek:

Ikke rart når den koster 44k, har 8-days inhouse, og ser slik ut:cool:

ml_image.3311903.jpg

Åneida. Har tidligere uttalt meg om at Panerai er fint på bilder, men ikke helt "my cup of tea" på armen, men da 510 kommer skal den seriøst vurderes.

En PAM for folket! :)

Helt rå!

Ahh. Digger den klokken. 42mm, inhouse 3 dagers reserve og et elegant design. Hva er det man ikke liker ved det?

Mulig jeg er veldig sær, men liker faktisk størrelsen på 512, kult med en klokke som ikke er så ruvende. Ikke nok med det men jeg liker kronen :eek:(her kommer det sikkert reaksjoner) på denne bedre enn de tradisjonelle radiomir modellene. Kunne derimot kanskje foretrukket å hatt med "9" tallet.

Vurderer klokken. Ringte Bjerke som hadde den inne, den lå på ca 53` for de som lurer på det.