Dagens klokke

Strømmen er så dyr, så fisken ble spist rå.

Da Vicien er dessverre fremdeles på hånden, mens Jonny fremdeles ikke får solgt sin helgull Day-Date, om noen hjelper meg med Iwc´n skal jeg hjelpe Jonny:)
 
Hygger meg litt med dette mot slutten av dagen (nå med OEM strap)
5102537887_958cc226f2_o.jpg
 
Og fra der du står kan man faktisk kaste stein til hvor jeg bor:D og man trenger ikke ha gullmerket i liten ball heller :mrgreen:
 
Frognerveien? Jeg har bodd et par steinkast derfra jeg også. Da jeg solgte leiligheten i 1998 syntes jeg prisen var så latterlig høy at jeg var sikker på at eiendomsmarkedet kom til å kollapse snart. Å-ahahahahaha!

Fredag er Rolex-dag:
PA220156.jpg
 
Også er den et fryd for blikket:)

Idag har jeg gjort noe rart, latt Rolex'n stå i windern. Til fordel for denne i lommen:)
bc95b230.jpg

Noe jeg faktisk ikke synes var så gale.
 
Er nok innkjøpsstopp en lang stund fremover. Gode forslag til bortforklaringer til samboeren mottas på PM med stor takk.

Det er kanskje mulig å gjøre med klokker som med sykler? En kamerat av meg fikk som råd når han skulle kjøpe ny sykkel at på første sykkel så var fargen mye viktigere enn hvilken sykkel det var. Grunnen til dette var at koner sjelden ser forskjell på sykler bare på fargen. Så hvis han valgte riktig farge på første sykkel så kunne han kjøpe så mange sykler han ville senere bare han kjøpte i samme farge, kona ville ikke se forskjell allikevel.

Så hvis du finner ut hvilken reim og farge på skiven du liker best så kan du jo kjøpe så mange klokker du vil etterpå med samme farge så ser hun ikke forskjell ;) Jeg har ikke testet det selv men du kan jo prøve :)
 
Ut på jakttur i dag. Glemte hagla så det ble bare tur.

DSC00529.jpg


Klarte også å gå meg bort en kilometer fra bilen, må trene mer på den klokkenavigeringa :roll:.

DSC00533.jpg
 
@Anders, Frodo: Vestheimgata, right?

Lurer på hvilket navn den får nå... Vesthjemgaten? Haha.
 
Frognerveien? Jeg har bodd et par steinkast derfra jeg også. Da jeg solgte leiligheten i 1998 syntes jeg prisen var så latterlig høy at jeg var sikker på at eiendomsmarkedet kom til å kollapse snart. Å-ahahahahaha!

Fredag er Rolex-dag:
PA220156.jpg

Skulle ønske jeg hadde kjøpt leiligheten av deg i 1998, og fikk muligheten til å kjøpe klokken din av deg i dag. Vakker 5513! :D