Dagens klokke

Dagens klokke er lånt.. Dvs.. Han jeg har lånt den fra skjønner nok at jeg kommer til å kjøpe den ;)

Meget overbevist av den så langt..

Det skjønner jeg godt! Et nydelig ur med skikkelig tilstedeværelse på hånda.
 
Den Tudoren er utrolig flott. Instant klassiker. Dersom den representerer en hel designlinje hos Tudor, skal det virkelig bli spennende å følge med på dem.

Her er IWC-dag idag

PA210152.jpg
 
Dagens klokke er lånt.. Dvs.. Han jeg har lånt den fra skjønner nok at jeg kommer til å kjøpe den ;)

Meget overbevist av den så langt..
Kult, er det Petters? Har lyst på en jeg óg....


Den Tudoren er utrolig flott. Instant klassiker. Dersom den representerer en hel designlinje hos Tudor, skal det virkelig bli spennende å følge med på dem.
+1
 
I dag er det min splitter nye Seiko SKX007 som sitter på armen. Synes den er litt for liten, men tipper den blir fin når jeg får byttet urskive og satt på en Super Oyster-lenke. Men trenger noe større.
54d7b39d-3ad5-451f.jpg
 
I dag fikk lillebror en ny storebror.:D:D:D:D:D:D

Etter å ha gått med 36mm limt på håndleddet et par uker virker Explorer 2 nærmest overdimensjonert med sine 40 mm. Den kjennes litt stor og ubehagelig på armen.

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan Exp 2 skal få mer armtid enn Exp.:confused:

(GMT-viseren er der, men så nå at den akkurat hadde klart å gjemme seg bak minuttviseren i gjerningsøyeblikket:roll:).

001-3.jpg
 
Den Eternaen er helt nydelig, Topale.

Det begynner å bli mange "må ha" på listen nå.
 
Takk for det JoLu. Var lenge i tvil om jeg skulle gå for hvit skive jeg også. Mest av alt fordi jeg hadde sort fra før på Exp. 1.

Valget falt til slutt på sort skive, rett og slett fordi jeg synes den sorte er finest.
Ble i mine øyne feil for meg å velge hvit kun fordi jeg hadde en annen klokke med sort skive. Fremtiden vil vise om jeg har gjort et klokt valg.

Det kommer nok til å ta litt tid å bli vant til storebror. Exp 1 er tilbake på håndleddet nå. Så utrolig mye mer komfortabelt.:eek:
 
Haha. Tror nok aldri jeg blir noen Rolexhai;) Kanskje jeg én dag i fremtiden kan kalle meg en Rolex-tunfisk eller i beste fall Rolex-makrellstørje.:D

En klokke ventes inn på mandag også, dog ikke Rolex.
Lommeboka, hjernen og samboeren sa nei, men håndleddet sa "ja takk".

Er nok innkjøpsstopp en lang stund fremover. Gode forslag til bortforklaringer til samboeren mottas på PM med stor takk.
 
Den Eternaen er helt nydelig, Topale.

Det begynner å bli mange "må ha" på listen nå.

Takk! Må gratulere med en tøff explorer II, det er et herlig søskenpar du har der:) Får håpe ikke søskenkjærligheten tar overhånd og ender i sjalusi og følelsen av favorisering fra pappa Rovers ;)
 
Gratulerer Rovers!

Tips til samboer/kone: du må da for pokker ikke fortelle henne noe om innkjøpene! Hadde jeg gjort det hadde jeg vært en død mann. Ja, og pass på å kjøp dyre gaver til henne en gang i mellom, slik at hun tror det er dit pengene går.

Gratulerer igjen! GTG om en uke vet du!
 
Haha. Tror nok aldri jeg blir noen Rolexhai;) Kanskje jeg én dag i fremtiden kan kalle meg en Rolex-tunfisk eller i beste fall Rolex-makrellstørje.:D

En klokke ventes inn på mandag også, dog ikke Rolex.
Lommeboka, hjernen og samboeren sa nei, men håndleddet sa "ja takk".

Er nok innkjøpsstopp en lang stund fremover. Gode forslag til bortforklaringer til samboeren mottas på PM med stor takk.


Jeg har NULL tro på gode bortforklaringer. Det er umulig for en "utenfor" å forstå viktigheten av det vi driver med her.

Kjøp først, fortell etterpå!;)

Jeg sier f.eks "Se kjære, var ikke denne fin?". Jeg forteller alltid hva de koster, men avfeier enhver form for kritikk av typen "Var dette virkelig nødvendig" og "Var det ikke greit på en stund nå, etter to nye forrige måned".

Her er det viktig at man er steinhard!


Grattis med flott klokke! Jeg gleder meg til å klå på noen Explorere på neste ukes GTG!